اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر به سرزمین ملائک - 21

هراسانیان: 4 هزار سمنانی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند

جانشین سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: بیش از 4 هزار نفر به صورت خانوادگی و انفرادی تا 11 فروردین‌ ماه از سمنان راهی مناطق عملیاتی جنوب خواهند شد.

هراسانیان: 4 هزار سمنانی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند

اسحاق هراسانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان در حاشیه اعزام کاروان‏های راهیان نور اظهار داشت: اجرای طرح راهیان نور در تداوم راه شهدا بسیار مؤثر و ضروری است و در واقع امروز با هجوم تبلیغاتی و فرهنگی بیگانگان برای دور شدن ما از اصل و ریشه انقلابی و اسلامی‏مان، محتاج راهیان نور و تداوم راه شهدا هستیم.

جانشین سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: در سال گذشته بیش از هفت هزار دانش‌آموز و بیش از دو هزار دانشجو از استان سمنان به سرزمین‏های نور مشرف شده‌اند.

هراسانیان افزود: از زمان آغاز اعزام نوروزی از 27 اسفندماه تا پایان اعزام‌ها در تاریخ 11 فروردین‌ماه، بیش از چهار هزار نفر به صورت خانوادگی و انفرادی در قالب کاروان‏های راهیان نور از سراسر استان سمنان راهی مناطق عملیاتی جنوب خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: راویان، مداحان، روحانیان، خادمان شهدا و امدادگران به همراه سایر عوامل اجرایی، کاروان‌های اعزامی راهیان نور به مناطق عملیاتی را تشکیل می‌دهند.

هراسانیان عنوان کرد: تمامی قرارگاه‌ها و کمیته‌های ستاد سپاه استان سمنان از زمان آغاز اعزام کاروان‌ها تا زمان برگشت آماده خدمت‌رسانی به مردم حاضر در مناطق عملیاتی به لحاظ تغذیه و اسکان هستند.

جانشین سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: کارهای فرهنگی مختلف در اردوگاه‌ها در شمال و جنوب خوزستان برنامه‌‌ریزی شده است و مردم در مدت حضور خود در مناطق عملیاتی از بازدید یادمان‌ها، بهره کافی و وافی را خواهند برد.

بر اساس این گزارش؛ امسال از استان سمنان شش کاروان از دامغان، گرمسار، شاهرود، مهدیشهر، سمنان و میامی به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

اعزام کاروان راهیان نور استان سمنان از 27 اسفندماه آغاز شده است و تا 11 فروردین ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2249/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول