اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز صورت می‌گیرد

فعالیت خطوط شبانه اتوبوسرانی برای انتقال زائران به میدان 72 تن

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از فعالیت خطوط اتوبوسرانی برای انتقال زائرین از میدان مطهری به میدان 72 تن خبر داد.

فعالیت خطوط شبانه اتوبوسرانی برای انتقال زائران به میدان 72 تن

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری شهرداری قم، سعید امراللهی با بیان اینکه در ایام نوروز سازمان اتوبوسرانی خدمات ویژه‌ای را به مردم و زائران کریمه اهل بیت سلام الله علیها ارائه خواهد کرد، اظهار داشت: برنامه‌ریزی گسترده‌ای در قالب ستاد خدمات‌رسانی نوروزی برای خدمات‌رسانی شایسته به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت صورت گرفته است.

وی از فعالیت خطوط شبانه اتوبوسرانی برای انتقال زائران و مسافران از مرکز شهر به میدان 72 تن خبر داد و افزود: براساس تقاضا و نیاز زائران و مسافران ظرفیت اتوبوس‌ها در این خط متغیر خواهد بود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با بیان اینکه خطوط شبانه تا صبح برای خدمات‌رسانی به مردم در ایام نوروز فعال خواهند بود، گفت: با تدابیر اندیشیده شده هیچ گونه خللی در خدمات‌رسانی به مردم و زائرین به وجود نخواهد آمد و در این راستا تیم‌های بازرسی در ایام نوروز فعال خواهند بود.

انتهای پیام/2258/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول