اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین صورت گرفت

تجلیل از 113 خانواده شهید در قزوین

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از عیادت و دلجویی 113 خانواده شهدا در ابتدای سال ‌جدید خبر داد.

تجلیل از 113 خانواده شهید در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین غلامحسین دارایی در دیدار با تعدادی از خانواده‌های شهدا در قزوین اظهار داشت:‌ امنیت و آرامش موجود در کشور مدیون خون شهدا است که باید آن را پاس داشته و ارج نهیم.

این مسئول یادآور شد: شهدا با نثار خون خود برای دفاع از اسلام که در جمهوری اسلامی ایران خلاصه شده است درسی را به ما آموختند که باید با وجود این درس ما نیز باید برای امنیت، آسایش و آزادی این مرز و بوم تلاش کنیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین تأکید کرد: خانواده شهدا نیز به واسطه خون شهدا یادگاران ارزشمند شهدای انقلاب اسلامی هستند که باید همواره دلجویی و عیادت از آن‌ها از وظایف اصلی مسئولان و فرماندهان باشد.

دارایی تصریح کرد: کارکنان نیروی انتظامی در راستای خدمت به مردم، تحقق بیش از پیش امنیت، گسترش آرامش و آسایش در جامعه باید به طور فعال و مستمر عمل کنند تا مدیون شهدا در آخرت نشویم.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین تأکید کرد: با تدابیر فرمانده انتظامی استان قزوین در ایام نوروز به دیدار خانواده گرانقدر شهدا آمدیم تا با ارج نهادن به خون این شهدا راه و رسم آنان را در زندگی و فعالیت کاری یک سال خود پیاده کنیم.

انتهای پیام/2667/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول