اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 91 صورت گرفت

بازدید 25 هزار زائر قزوینی از سرزمین‌های نور

مسئول اردویی و گردشگری سپاه استان قزوین گفت: در سال گذشته 25 هزار زائر قزوینی متشکل از اقشار مختلف مردم در قالب اردوهای راهیان نور از سرزمین‌های نور در جنوب و غرب کشور بازدید کردند.

بازدید 25 هزار زائر قزوینی از سرزمین‌های نور

حسین فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در طول سال گذشته، 25 هزار نفر زائر قزوینی از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور در قالب اردوهای راهیان نور بازدید کردند.

وی با بی‌نظیر دانستن استقبال اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان و نوجوانان از حضور در سرزمین‌های نور یادآور شد:‌ با توجه به راه‌اندازی اردوهای راهیان نور غرب کشور که به تازگی آغاز شده، پنج هزار و 500 زائر در تابستان سال گذشته به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام و از نزدیک با حماسه و رشادت رزمندگان اسلام در غرب کشور آشنا شدند.

مسئول اردویی و گردشگری سپاه استان قزوین عنوان کرد: در بحث اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی نیز 10 هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر از سراسر استان قزوین در قالب اردوهای راهیان نور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس حضور یافتند.

فرهادی با اشاره به اردوهای راهیان نور دانشجویی خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها نیز سهم فعالی در شرکت و حضور در این اردوها در طول سال گذشته و همچنین نوروز امسال داشتند؛ به طوری که دو هزار و 700 نفر از دانشجویان 52 دانشگاه سراسر استان قزوین در این اردوها شرکت کردند.

مسئول اردویی و گردشگری سپاه استان قزوین در خصوص زمان بندی برگزاری اردوهای راهیان نور نوروزی از استان قزوین بیان داشت: اردوهای راهیان نور نوروزی از 25 اسفند 91 آغاز و تا 13 فروردین سال 92 ادامه می‌یابد و شش هزار نفر در این بازه زمانی با حضور در سرزمین‌های نور با آرمان‌های شهدا، امام شهدا و همچنین مقام معظم رهبری تجدید بیعت می‌کنند.

فرهادی با اشاره به فعالیت مستمر و فشرده خادمان راهیان نور در این اردوها متذکر شد: 35 خادم راهیان نور به صورت شبانه‌روزی در یادمان‌ها و مقر‌های استان قزوین فعالیت می‌کنند.

وی در پایان با اشاره به تهیه غذا برای زائران راهیان نور عنوان کرد:‌ تهیه غذای زائران استان قزوین به صورت متمرکز استانی و روزانه انجام می‌شود؛ به طوری که آشپزخانه سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین روزانه غذای یک هزار و 100 نفر از راهیان نور را تأمین می‌کند.

مسئول اردویی و گردشگری سپاه استان قزوین در پایان اذعان داشت:‌ فعالیت‌های فرهنگی، فضاسازی، برگزاری حلقه‌های صالحین، برگزاری ادعیه و همچنین مراسم اختتامیه از بارزترین برنامه‌های برگزار شده در این اردوها است.

انتهای پیام/77008/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول