اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای اطلاع‌رسانی به زائران مناطق عملیاتی صورت گرفت

برپایی طرح «هما» ویژه کاروان‌های راهیان نور و زائران خودرو شخصی

پایگاه‌های هدایت، مشاوره و اطلاع‌رسانی موسوم به «هما» ویژه کاروان‌ها و زائرین خودرو شخصی راهیان نور در سه منطقه خوزستان راه‌اندازی شد.

برپایی طرح «هما» ویژه کاروان‌های راهیان نور و زائران خودرو شخصی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از قرارگاه راهیان نور، پایگاه‌های اطلاع رسانی طرح هما برای نخستین بار به منظور راهنمایی کاروان‌های راهیان نور و اطلاع‌رسانی به کاروان‌ها و زائرین خودرو شخصی در سه نقطه استان خوزستان آغاز به کار کرد.

این مراکز در سه نقطه شمالی (پادگان دوکوهه)، میانی (پادگان شهید محمودوند اهواز) و جنوبی (مسجد جامع خرمشهر) با هدف هدایت، مشاوره و اطلاع رسانی به کاروان‌های راهیان نور و زائران خودرو شخصی در حوزه‌های مختلفی همچون معرفی یادمان‌های دفاع مقدس اعم از مراسم و برنامه‌های متمرکز، مراکز اسکان، مسیرهای مواصلاتی استان خوزستان، مراکز امدادرسانی همچون سامانه امداد یاور، اورژانس، مراکز درمانی و در اختیار قراردادن نقشه کامل مناطق عملیاتی جنوب راه اندازی شده است.

این پایگاه‌های هدایت، مشاوره و اطلاع رسانی (هما) تا 10 فروردین در استان خوزستان فعال و به زائران سرزمین نور خدمات رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/2329/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول