اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فضای سبز و پارک‌های شهرداری قم خبر داد

آمادگی 100 بوستان قم برای اسکان موقت زائران

مدیرعامل سازمان فضای سبز و پارک‌های شهرداری قم از تجهیز و آماده‌سازی 100 بوستان در قم برای اسکان موقت زائران خبر داد و گفت: در این میان 10 بوستان بزرگ قم به صورت ویژه آماده شده‌اند.

آمادگی 100 بوستان قم برای اسکان موقت زائران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری شهرداری قم، حسین رضایی‌نسب با اشاره به تجهیز بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهر برای اسکان موقت زائران و مسافران نوروزی در قم اظهار داشت: ساماندهی و آماده‌سازی بوستان‌ها در چند محور مختلف از جمله آماده کردن سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها، ظرفشویی‌ها و آبخوری‌ها انجام شده است ضمن اینکه هشت سرویس بهداشتی سیار هم در بوستان‌ها مستقر شده‌اند.

وی افزود: از دیگر موارد تجهیز بوستان‌ها می‌توان به رنگ‌آمیزی مبلمان شهری و تمام المان‌های موجود در بوستان‌ها، تعمیر و نصب وسایل بازی کودکان، وسایل ورزشی و افزایش سیستم‌های روشنایی و صوتی پارک‌ها اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان فضای سبز و پارک‌های شهرداری قم با بیان اینکه بنرهای متعددی توسط شهرداری قم در سطح شهر و بوستان‌ها نصب شده است، گفت: موضوع این بنرها خوش آمدگویی به مسافران، تبریک نوروز و اطلاع‌رسانی در خصوص خدمات شهری است.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات جدید شهرداری قم در نوروز امسال نورپردازی پارک‌ها و بوستان‌ها است تا شب‌ها جلوه‌ای زیبا از قم در معرض تماشای مسافران قرار گیرد.

رضایی‌نسب از تجهیز و آماده‌سازی 100 بوستان در قم برای اسکان موقت زائران خبر داد و عنوان کرد: در این میان 10 بوستان بزرگ قم از جمله پارک‌های فدک، غدیر،‌ هاشمی، بنیادی، شهید رجایی، علوی، امام رضا (ع)، مهدی (عج)، آخوندی و ریحانه به صورت ویژه آماده شده‌اند.

انتهای پیام/2258/م/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول