اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان خواستار شد

لزوم اختصاص یک درصد از اعتبار ورزش اصفهان به تکمیل فاز دوم استخر دریا

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: یکی از راهکارهای اختصاص بودجه به استخر نیمه‌تمام دریا در شهرضا، استفاده از یک درصد اعتبارات ورزش استان اصفهان است.

لزوم اختصاص یک درصد از اعتبار ورزش اصفهان به تکمیل فاز دوم استخر دریا

محمدرضا محمدجواهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار کرد: سال گذشته در جریان یکی از جلسه‌های شورای اداری استان اصفهان، نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی بحث راه‌اندازی مجدد مجموعه استخر دریا را با من مطرح کرد و مقرر شد، این طرح افتتاح شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به این‌که امکان اختصاص بودجه به این طرح وجود ندارد، افزود: این در حالی است که نماینده مردم شهرضا متعهد شد که بودجه لازم برای تکمیل و راه‌اندازی فاز دوم مجموعه استخر دریا را با حمایت خیران تأمین کند.

وی یادآور شد: یکی از راهکارهای اختصاص بودجه به این استخر نیمه‌تمام در شهرضا، استفاده از یک درصد اعتبارات ورزش استان است که در صورت گشایش اعتبار و اختصاص ردیف لازم، نسبت به تکمیل سونا و جکوزی این مجموعه اقدام می‌شود.

انتهای پیام/63011/ذ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول