اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مردم و مسئولان

پیکر مطهر شهید حسین مولودی تشییع شد

پیکر مطهر شهید حسین مولودی با حضور جمعی از مردم و مسئولان در مریوان تشییع شد.

پیکر مطهر شهید حسین مولودی تشییع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، پیکر مطهر شهید حسین مولودی بعدازظهر امروز از مقابل مسجد جامع شهر مریوان با حضور جمعی از مسئولان و مردم شهر به طرف گلزار شهدا تشییع و به خاک سپرده شد.

پیکر این شهید با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان از مسجد جامع مریوان تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

علی‌حسن مخدومی، فرمانده سپاه مریوان در حاشیه تشییع پیکر این شهید گرانقدر اظهار کرد: شهید ستوان دوم پاسدار حسین مولودی روز گذشته براثر انفجار مین بر جای مانده از دوران دفاع مقدس در اطراف پایگاه مقاومت شهید رجایی سپاه مریوان در روستای اسلام دشت به شهادت رسید؛ چهار سرباز نیز در این حادثه مجروح شدند.

امام جمعه مریوان نیز در این مراسم عنوان کرد: شهادت اوج افتخار عزت و سربلندی ملت شهیدپرور ایران است و کسانی که در راه اسلام و قرآن برای دفاع از اصول و ارزش‌های اسلامی شهید می‌شوند؛ بالاترین افتخار را از سوی پروردگار متعال دریافت خواهند کرد.

ماموستا مصطفی شیرزادی از شهادت به عنوان معامله با خداوند و آرزوی همه انبیا و اولیاالله و انسان‌های وارسته از قیود و مسائل مادی و دنیوی نام برد و افزود: شهیدان و پاسداران ما تربیت شده مکتب اسلام و پیروان پیامبر عظیم‌الشأن اسلام هستند که در این مکتب شهادت بالاترین مقام و در حقیقت معامله کردن با پروردگار است.

وی تصریح کرد: مکتب اسلام جان را به بهای بهشت معامله کردن و رهیدن از قیود مادی و به سوی خدا پرکشیدن است در این مکتب اگر امکان داشته باشد، شهیدان ما نه یک بار، بلکه هزاران بار جان خود را در طبق اخلاص خواهند گذاشت.

امام جمعه مریوان، عظمت و افتخار ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهیدان دانست و افزود: مردم شهیدپرور مریوان در راستای دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن در دوران جنگ تحمیلی و بعد از آن نیز شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کردند.

انتهای پیام/79002/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول