اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم خبر داد

فعالیت 442 دستگاه اتوبوس در ایام نوروز / جابه‌جایی 300 هزار مسافر

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت: 442 دستگاه اتوبوس، 543 دستگاه مینی‌بوس و 529 دستگاه سواری برون‌شهری در حال خدمات‌رسانی به زائران و مسافران هستند.

فعالیت 442 دستگاه اتوبوس در ایام نوروز / جابه‌جایی 300 هزار مسافر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری شهرداری قم جواد عزتی گفت: این سازمان با ستاد تسهیلات زائران هماهنگی لازم را دارد و با برنامه‌ریزی مناسب در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به زائران و مسافران تلاش خواهد کرد.

وی بیان داشت: یکی از اقدامات صورت گرفته، کمک به در راه ماندگان است که این سازمان آمادگی دارد هر فردی را که ستاد تسهیلات زائران معرفی کرد به صورت رایگان به شهر خود بازگرداند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم افزود: تاکنون 40 نفر به این سازمان معرفی و یا مراجعه کرده‌اند که برای آنها به صورت رایگان بلیط تهیه شده است.

عزتی در خصوص جابه جایی مسافران گفت: سالانه 2 میلیون و 700 هزار نفر توسط سازمان پایانه‌ها در قم جا‌به‌جا می‌شوند که میانگین این تعداد روزانه، 8 هزار نفر است.

وی تصریح کرد: در بهمن‌ماه سال گذشته 230 هزار نفر جابه‌جا شدند که در ایام نوروز این رقم به 300 هزار نفر مسافر می‌رسد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم در خصوص تعداد خودروهای آماده شده برای خدمات‌رسانی به زائران و مسافران گفت: 442 دستگاه اتوبوس، 543 دستگاه مینی‌بوس و 529 دستگاه سواری برون‌شهری در حال خدمات‌رسانی هستند.

 

انتهای پیام/2258/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول