اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان اصفهان:

معرفی جاذبه‌های گردشگری فریدون‌شهر استقبال گردشگران را به همراه دارد

قائم مقام ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان اصفهان گفت: معرفی جاذبه‌های گردشگری فریدون شهر استقبال چشمگیر گردشگران را به همراه دارد.

معرفی جاذبه‌های گردشگری فریدون‌شهر استقبال گردشگران را به همراه دارد

مهدی جمالی‌نژاد امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در نخستین روزهای سال جدید همکاران معاونت عمرانی استانداری در دورترین نقاط استان سال را تحویل کردند، اظهار کرد: در اولین روزهای سال جاری به همراه سایر همکاران به روستاهای فریدون شهر سفر و از روستاهای این شهرستان دیدن کردیم.

وی افزود: در همین زمان مدیر کل دفتر امور شوراها در شهرستان خور و بیابانک نیز حضور پیدا کرد.

قائم مقام ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی تصریح کرد: امید می‌رود در سال جدید بتوان سهم بیشتری نسبت به سال گذشته در عمران و آبادانی استان به ویژه در مناطق محروم داشته باشیم.

جمالی‌نژاد با اشاره به وجود قابلیت‌های زیاد در این مناطق گفت: این روستاها و شهرها همچون گنج‌هایی هستند که اکتشاف و بهره‌برداری از آنها به اقتصاد منطقه کمک شایانی می‌کند.

وی همچنین در بازدید از شهرستان فریدون شهر با اشاره به موقعیت طبیعی و گردشگری فریدون شهر افزود: زیبایی‌های طبیعی و جاذبه‌های گردشگری، وجود کوه‌های مرتفع و برف‌گیر، آب و هوای مطبوع و پاک و به دور از هرگونه آلودگی، اماکن تاریخی، فرهنگی و مذهبی، چشمه سارهای بی‌نظیر و هزاران جاذبه دیدنی سبب شده که این شهرستان را به عنوان نگین گردشگری استان مبدل سازد.

قائم مقام ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان اصفهان با اشاره به اینکه از هرگونه سرمایه‌گذاری در راستای استفاده از قابلیت‌های گردشگری در این شهرستان حمایت می‌کنیم، افزود: ایجاد زیر ساخت‌های مورد نیاز گردشگری به همراه معرفی این جاذبه‌ها سبب می‌شود انبوه گردشگران برای بهره‌مندی از شرایط به این شهر وارد شوند.

وی خطاب به شهروندان اصفهانی گفت: توصیه می‌کنیم برای بهره‌مندی از هوای بهاری و رهایی از ترافیک درون شهری به این شهرها و روستاها سفر کنند.

انتهای پیام/2301/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول