اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محسن رضایی:

کشور توان خلق حماسه‌های سیاسی و اقتصادی را دارد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ملت و نظام ما همواره ثابت کرده‌اند می‌توانند با خلق حماسه‌های بزرگ جهانیان را متحیر کنند و به امید خدا این شعار را امسال نیز محقق خواهیم کرد.

کشور توان خلق حماسه‌های سیاسی و اقتصادی را دارد

محسن رضایی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات باید حضوری پررنگ و پرشور باشد و همه می‌دانیم که این مهم جز با اتحاد و همدلی مردم و دولت محقق نخواهد شد.

وی با بیان اینکه موفقیت کشور بعد از انتخابات امری بسیار ارزشمند است، افزود: با انتخاب اصلح مردم می‌توان بیش از پیش بخش‌های مختلف کشور را به سوی تعالی سوق داد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: با انتخابی در خور شأن می‌توان دولتی روی کار آورد که بتواند با مدیریت و برنامه صحیح کشور را به موفقیت برساند.

*با خلق حماسه‌های بزرگ می‌توانیم جهانیان را متحیر کنیم

وی در رابطه با نامگذاری امسال به عنوان (سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی) گفت: نظام و ملت ما همواره ثابت کرده‌اند که می‌توانند با خلق حماسه‌های بزرگ جهانیان را متحیر کنند و به امید خدا امسال نیز با همدلی و انسجام مضاعف این شعار را نیز محقق خواهیم کرد.

*ائتلافی که از دل نخبگان به‌دست آید ائتلاف خوبی خواهد بود

وی در رابطه با ائتلاف 1+2 گفت: ائتلافی که مشروط بر یک منطق درست و با مشورت با نخبگان باشد می‌تواند ثمرات بسیاری خوبی برای کشور به‌همراه داشته باشد.

رضایی ادامه داد: من معتقد به ائتلاف منطقی هستم که در آن کاندیداها برنامه‌های خود را بیان ‌کنند و به‌وسیله نخبگان برنامه‌ای که محوریت بهتری داشته باشد، انتخاب ‌شود.

وی همچنین عنوان کرد: انتخاب یک برنامه مطلوب و منسجم هم باعث موفقیت کشور شده و هم می‌تواند یک دولت قوی را تشکیل دهد.

*استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود کشور

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود کشور گفت: کشور دارای ظرفیت‌های بسیاری است که با برنامه‌ریزی دقیق می‌توان نه تنها باعث پویایی اقتصاد شد بلکه می‌توان تمام تهدیداتی که علیه نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود را خنثی کرد.

انتهای پیام/72001/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول