اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالن کنفرانس ابن‌سینای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر صورت گرفت

معرفی رئیس هیئت مدیره نظام پزشکی بوشهر، تنگستان، دشتی

در نشستی که با حضور اعضای هیئت مدیره منتخب ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی شهرستان‌های بوشهر، دشتی و تنگستان برگزار شد، رئیس هیئت مدیره نظام پزشکی این شهرستان‌ها انتخاب و معرفی شد.

معرفی رئیس هیئت مدیره نظام پزشکی بوشهر، تنگستان، دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در این نشست که در سالن کنفرانس ابن‌سینای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد از بین داوطلبان، دکتر سیدحسن معینی با بیشترین آرا به عنوان رئیس هیئت مدیره نظام پزشکی شهرستان‌های بوشهر، دشتی و تنگستان انتخاب شد.

همچنین دکتر داریوش ایرانپور به عنوان نماینده هیئت مدیره نظام پزشکی برای شرکت در مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی کشور انتخاب شد.

در ابتدای این نشست دکتر علیرضا رئیسی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و رئیس هیئت اجرایی انتخابات نظام پزشکی حوزه‌های یاد شده از همه دست‌اندرکاران انتخابات به دلیل اطلاع‌رسانی خوب و توزیع مناسب صندوق‌های ثابت و سیار در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی حوزه‌های انتخاباتی تشکر کرد.

وی همچنین از حضور حداکثری گروه‌های مختلف پزشکی در انتخابات قدردانی کرد.

دکتر یحیی رضایی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ششمین دوره نظام پزشکی شهرستان‌های بوشهر، دشتی و تنگستان نیز با تبریک به هیئت مدیره جدید از آنان خواست تا با احساس مسئولیت بیشتری به وظایف و تعهدات خود در سازمان نظام پزشکی عمل کنند.

انتهای پیام/66006/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول