اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

تحقق شعار امسال انسجام ملی می‌خواهد

استاندار اردبیل گفت: تحقق شعار حماسه سیاسی و اقتصادی در سال جدید نیاز به مشارکت و انسجام ملی دارد تا همه دست به دست هم دهیم تا این آرمان برآورده شود.

تحقق شعار امسال انسجام ملی می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد صبح امروز در نشست با اعضای ستاد تسهیلات سفر در محل نگارخانه خطائی اردبیل اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در یک دوراندیشی سال جدید را در آستانه رویداد عظیم انتخابات و کاستن از التهابات اقتصادی به نام حماسه سیاسی و اقتصادی نامید تا همه به این باور برسند که خلق حماسه نیازمند همدلی و مشارکت و داشتن روحیه جهادی است.

وی با یادآوری اینکه دشمن امروز با هجمه‌های سیاسی و اقتصادی تلاش می‌کند انقلاب اسلامی را در مسیر آرمانی خود دچار انحراف و برخی بدمستی‌ها کند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران بالنده‌تر و مقتدرتر از آن است که بازیچه چنین هیجانات و بازی‌های بی‌سرانجامی شود.

رئیس شورای اداری استان اردبیل یکی از زیباترین جلوه‌های حماسه سیاسی و اقتصادی را خدمت بی‌منت به مردم و جلب رضایت آنها در حوزه‌های مختلف توصیف کرد.

نیکزاد گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی بر پایه ارزش‌هاست که در آن خدمت بی‌منت یک فخر ماندگار است.

وی با قدردانی از تلاش و همت شبانه‌روزی اعضای ستاد تسهیلات سفر و دستگاه‌های خدمات‌رسان اضافه کرد: قطعا چنین خدمات ارزشمندی هم موجب رضایت الهی و هم بندگان خداوند متعال می‌شود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه امسال وظیفه و رسالت خطیری را در حوزه‌های اقتصادی و سیاسی بر دوش داریم تصریح کرد: یکی از این مسئولیت‌های سنگین در حوزه اقتصادی با هدف کاستن از التهابات تحریم‌ها و تهدیدهای اقتصادی است که می‌تواند دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام بگذارد.

نیکزاد در پایان سخنان خود گفت: در این مسیر همراهی مردم می‌تواند اقتصاد ما را پویاتر و فضای تنش و التهاب را به حداقل برساند.

انتهای پیام/62003/ب30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول