اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت استان قم خبر داد

فعالیت 9 تیم بازرسی برای کنترل روند تهیه و توزیع مواد غذایی در قم

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت استان قم از فعالیت 9 تیم بازرسی برای کنترل روند تهیه و توزیع مواد غذایی در استان خبر داد.

فعالیت 9 تیم بازرسی برای کنترل روند تهیه و توزیع مواد غذایی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، یدالله غفوری با اشاره به روند فعالیت‌های بازرسی و نظارت بر تهیه و توزیع مواد غذایی در رستوران‌ها و مراکز اقامتی استان اظهار داشت: از ابتدای اسفند ماه و آغاز سفرهای نوروزی تا 15 فروردین ماه در قالب طرح بسیج سلامت نوروزی تیم‌های بازرسی و نظارت مرکز بهداشت استان بر روند تهیه و توزیع مواد غذایی نظارت می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت 9 تیم بازرسی برای تامین بهداشت مواد غذایی در مراکز خدماتی و رفاهی استان خاطرنشان کرد: با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های ذیربط امور خدماتی و اقامتی با متخلفان در تهیه و توزیع مواد غذایی به طور جدی برخورد می‌شود.

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت استان قم افزود: 21 نفر از نیروهای مرکز بهداشت استان بر روند فعالیت‌های مراکز رفاهی، خدماتی، اقامتی و مجتمع‌های بین راهی نظارت می‌کنند تا مشکلی برای سلامت و بهداشت زائرین و مسافرین نوروزی رخ ندهد.

غفوری تصریح کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته در طول طرح بسیج سلامت نوروزی سه مرتبه هرکدام از مراکز اقامتی، هتل‌ها و رستوران‌های داخل شهر و مجتمع‌های بین راهی مورد بازرسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/2258/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول