اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا روز پنجم نوروز 92

بیشتر مسافران اصفهان از میدان نقش جهان بازدید کردند

سرپرست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: از ابتدای نوروز 92 تا روز پنجم، میدان نقش جهان اصفهان، باغ فین کاشان و نیز باغ موزه چهلستون اصفهان بیشترین بازدید کننده را داشته است.

بیشتر مسافران اصفهان از میدان نقش جهان بازدید کردند

محسن مصلحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در ارتباط با میزان مراجعه و بازدید مسافران نوروزی از بناهای تاریخی اصفهان اظهار کرد: تا روز پنجم فروردین ماه هرم میزان بازدیدکننده نوروزی میزان افزایش بازدید کنندگان را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

وی افزود: تا کنون میدان نقش جهان اصفهان، باغ فین کاشان و باغ موزه چهل‌ستون بیشترین بازدید کننده را به خود اختصاص داده است.

سرپرست میراث فرهنگی اصفهان همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه تورهای گردشگری  در ایام نوروز برای مسافران نوروزی داریم، تصریح کرد: قرار شد تور گردشگری هم در اصفهان داشته باشیم.

وی در مورد تخفیف اقامت مسافران نوروزی در هتل‌ها، ادامه داد: امسال هتل‌ها، مهمان سراها و مهمان‌پذیرها نه تنها قیمت خود را افزایش نداده‌اند که با 10 درصد تخفیف در جهت جلب مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌دهند.

مصلحی در مورد افزایش ظرفیت هتل‌ها گفت: افزایش ظرفیت هتل ها  زیاد و نسبت به سال گذشته قابل توجه و با رشد همراه بوده است.

انتهای پیام/63012/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول