اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محور فولاد شهر- نجف آباد

مادر 37 ساله فدای جان کودک خردسال خود شد

مادر 37 ساله به قصد نجات کودک خردسال خود در محور فولادشهر نجف آباد اصفهان با تریلی کشنده برخورد و جان خود را از دست داد.

مادر 37 ساله فدای جان کودک خردسال خود شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حوالی ساعت 20 و 15 دقیقه شب گذشته در محور فولادشهر- نجف‌‌آباد اصفهان کودک خردسال به همراه والدین خود به صورت پیاده در حرکت بود که از دست مادر رها و به وسط جاده حرکت کرد.

بر اساس گزارش به دست آمده از پلیس راه اصفهان، مادر 37 ساله برای نجات کودک خردسال به وسط جاده حرکت می‌کند که با تریلی کشنده در این محور برخورد و به جهت شدت صدمات وارده در دم فوت می‌کند.

این گزارش حاکی  است در این سانحه غم انگیز، کودک این مادر به طرز معجزه آسایی سالم می‌ماند، اما کارشناسان پلیس راه از صحنه بازدید و علت اصلی حادثه را بی احتیاطی از طرف راننده کشنده وانت به دلیل عدم توجه به جلو اعلام کردند.

همچنین روز پنجم فروردین ساعت 12.10 دقیقه ظهر در محور اردستان- نایین، خودروی تندر90 از مسیر واژگون شد که بر اثر این واژگونی هفت نفر سرنشین آن مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

انتهای پیام/63012/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول