اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه مسکن استان اصفهان خبر داد

نظارت 15 ناظر بر منازل استیجاری مسافران نوروزی

رئیس اتحادیه مسکن استان اصفهان گفت: در راستای ایجاد امنیت و نیز کاهش حوادث مسافران نوروزی متقاضی مسکن اجاره‌ای، روزانه 15 نفر ناظر به صورت تلفنی و حضوری بر وضعیت خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی اصفهان نظارت دارند.

نظارت 15 ناظر بر منازل استیجاری مسافران نوروزی

رسول جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، با اشاره به اینکه 10 هزار منزل استیجاری برای مسافران نوروزی در اصفهان آماده واگذاری است، اظهار کرد: استقبال مسافران نوروزی در سه روز قبل از عید نوروز زیاد نبود، اما رفته رفته به تقاضای مسافران نوروزی برای منازل استیجاری اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون حادثه‌ای برای مسافران پیش نیامده است، افزود: البته ما نرخ‌گذاری برای منازل نکرده و قیمت را براساس توافق و عرضه و تقاضای مالک و مستأجر گذاشته‌ایم.

رئیس اتحادیه مسکن استان اصفهان تصریح کرد: هر جا سخن از قیمت‌گذاری برای منازل باشد، بازار سیاه و افزایش نرخ پدیدار می‌شود، بنابراین ما امسال برای منازل نرخی مشخص نکرده‌ایم.

جهانگیری اضافه کرد: در ایام نوروز برای ایجاد امنیت برای مسافران و نیز بازرسی منازلی که به مسافران اجاره داده می‌شود، شیفت شبانه‌روزی 15 نفره نظارتی گذاشته شده که به صورت مکتوب، تلفنی و حضوری بازرسی و نظارت دارند.

وی در مورد تعداد اسکان مسافران نوروزی در منازل استیجاری گفت: اکنون در پیک کاری اسکان مسافران نوروزی هستیم و این تعداد هر روز متغیر و بین 90 تا 100 درصد تکمیل و خالی می‌شود.

رئیس اتحادیه مسکن استان اصفهان با اشاره به اینکه استقبال مسافران امسال بیشتر از سال گذشته است، ادامه داد: در دور نخست سفرها پذیرش رفته رفته کم و در دور دوم دوباره تکمیل می‌شود.

جهانگیری در پایان تأکید کرد: اولویت اسکان مسافران نوروزی با هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و مهمان‌پذیرها و سپس مدارس و منازل استیجاری است.

انتهای پیام/63012/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول