اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار مسئولان دستگاه قضا ورامین با آیت‌الله محمودی مطرح شد

تلاش برای اجرای کامل عدالت اسلامی در محاکم قضایی

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین گفت: باید تمام تلاش خود را به‌کار بندیم تا عدالت‌اسلامی در محاکم قضایی به‌طور کامل اجرا شود.

تلاش برای اجرای کامل عدالت اسلامی در محاکم قضایی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با روزهای ابتدایی سال جدید سید رضا حسینی دادستان شهرستان ورامین به‌همراه قضات دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان ورامین با حضور در بیت آیت‌الله سیدمرتضی محمودی‌گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین با ایشان دیدار کردند.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین طی سخنانی ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته دستگاه قضایی در شهرستان اظهار داشت: باید تمام تلاش خود را به کار بندیم تا عدالت اسلامی در محاکم قضایی به‌طور کامل اجرا شود، مساله قضاوت از مسائل مهم اسلامی و امر بسیار خطیر و پر اهمیتی است.

آیت‌الله محمودی با اشاره به اینکه امر قضا برای اهلش واجب کفایی است، خاطرنشان کرد: همان‌طور که این مساله بسیار پراهمیت و خطیر است اجر و پاداش فراوانی هم دارد، بنابراین نباید کسانی که توانایی تصدی قضاوت را دارند از پذیرش آن سرباز زنند.

دادستان شهرستان ورامین در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات دادسرای عمومی و انقلاب‌اسلامی شهرستان ورامین از آزادسازی بیش از 50 نفر از زندانیان غیر عمد این دادسرا در سال 91 خبر داد و گفت: سعی داریم این روند آزادسازی در سال جاری نیز ادامه یابد.

وی اوضاع امنیتی شهرستان ورامین در سال 91 را مطلوب توصیف کرد و افزود: دستگاه قضایی برای افزایش احساس امنیت در خانواده‌ها و شهروندان عزیز در سال 92 نیز به شدت با مجرمان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/2462/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول