اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان خبر داد

امدادرسانی بیش از 4 هزار نیروی هلال احمر به مسافران در سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: امسال در ایام تعطیلات نوروزی بیش از 4 هزار و 656 نفر نیروی هلال احمر به مسافران نوروزی امداد رسانی می‌کنند.

امدادرسانی بیش از 4 هزار نیروی هلال احمر به مسافران در سیستان و بلوچستان

رسول راشکی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان طبق روال هر سال و در راستای فعالیت‌های بشردوستانه و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کاهش خطرات و آسیب‌های احتمالی مسافرین نوروزی از تاریخ 24/12/91 نسبت به استقرار اکیپ‌های امدادی ثابت و سیار توسط حوزه امداد و نجات و راهنمای مسافرین نوروزی در حوزه جوانان در مبادی ورودی شهرها اقدام کرده است.

راشکی همچنین از بکارگیری یک فروند چرخبال ، 70 دستگاه خودروی امدادی و 4 هزار و 656 نفر نیروی امدادی در طرح نوروزی و امدادرسانی به هزار و 660 نفر و اسکان 1516 نفر از مسافرین نوروزی تا تاریخ 5/1/92 نیز اشاره کرد.

وی از برپایی 27 پست در قالب ستادهای مسافرین نوروزی با تعداد 250 نفر نیروی جوان با شعار راهنمایان جوان ـ ایمنی و آرامش در مدخل ورودی شهرهای استان و توزیع بروشور، برپایی خیمه‌های نماز ، استراحت مسافرین و پذیرایی از میهمانان نوروزی خبر داد.

انتهای پیام/75005/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول