اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 18 فقره سابقه کیفری

سارق حرفه‌ای در گرمه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از دستگیری سارقی با 18 فقره سابقه کیفری و کشف سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه خبر داد.

سارق حرفه‌ای در گرمه دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه خبری پلیس خراسان شمالی، علی‌حسین رختیانی اظهار کرد: در پی اعلام شهروندان مبنی بر سرقت سه دستگاه موتورسیکلت در سطح شهرستان‌های گرمه و ایور، بلافاصله مراتب در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: طرح مهار پس از احضار کارکنان در سطح حوزه استحفاظی به مرحله اجرا گذاشته شد که با تلاش و هوشیاری مأموران سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه کمتر از دو ساعت در سه کیلومتری شهر گرمه که به صورت ماهرانه‌ای توسط سارقان در پشت تپه‌های حاشیه جاده مواصلاتی مخفی کرده بودند، بلاصاحب کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه گفت: با توجه به اینکه احتمال انتقال موتورسیکلت‌ها توسط سارقان متصور بود مأموران در منطقه کمین کرده تا اینکه پس از سپری شدن پاسی از شب، چهار نفر سارق با یک دستگاه خودرو برای انتقال موتورسیکلت‌ها به محل مراجعه که بلافاصله با مشاهده مأموران با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران پس از انجام تعقیب و گریز خودروی سارقان در نهایت موفق شدند یک نفر از سارقان به هویت ع.ک از اراذل و اوباش معروف شهرستان گالیکش استان گلستان که دارای 18 فقره سابقه کیفری از قبیل آدم ربایی با سلاح، سرقت و...بود را شناسایی و دستگیر کنند.

به گزارش فارس، در این ارتباط، سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و متهم با صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان شده و اقدامات قانونی برای دستگیری سارقان دیگر کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/63001/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول