اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اثر انفجار سیلندرهای گاز صورت گرفت

تخریب دو منزل و کشته شدن 6 نفر در شیراز

انفجار سیلندرهای گاز در منزل مسکونی در شیراز جان شش نفر را گرفت، دو واحد مسکونی را به طور کامل تخریب و به 11 خانه خسارت وارد کرد.

تخریب دو منزل و کشته شدن 6 نفر در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهر، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: این حادثه ساعت 1:30 دقیقه بامداد امروز چهارشنبه در منطقه رکناباد شیراز رخ داد.

رامین طالبی افزود: یک زوج جوان که در انبار منزل خود 150 سیلندر گاز مایع را نگهداری می‌کردند در این حادثه کشته شدند؛ چهار نفر نیز در منزل مجاور از اتباع افغان جان باختند و مادر و دختر این خانواده نیز به بیمارستان منتقل شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شیراز اضافه کرد: نشت گاز از سیلندرها در انبار منزل علت حادثه بوده و دو عابر پیاده نیز در اثر پرتاب با موج انفجار و برخورد به دیوار و درب منازل منفجر شده، مجروح شدند.

وی ابراز داشت: بعد از تماس با سامانه 125 آتش‌نشانی بلافاصله آتش‌نشانان از ایستگاه 15 به محل حادثه در شهرک رکن‌آباد اعزام شدند.

طالبی ادامه داد: این منزل مسکونی به انبار و مرکز فروش سیلندرهای 11 کیلویی گاز تبدیل شده بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شیراز خاطرنشان کرد: تصاعدات گازی منجر به تخریب منزل شده و منزل مجاور که ساکنان آن یک خانواده شش نفری بودند نیز تخریب شد که سه نفر از آنان زخمی و سه نفر نیز فوت کردند.

طالبی در پایان عنوان کرد: به محض رسیدن به محل حادثه، امدادگران 125، اقدام به آواربرداری کرده و چهار نفر از اشخاص را زنده و شش نفر فوت شده را از زیر آوار خارج کردند.

انتهای پیام/2448/ذ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول