اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی:

حضور حداکثری و جدی در انتخابات موجب عقب راندن دشمنان می‌شود

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حداکثری و جدی در انتخابات موجب ناامیدی و عقب راندن دشمنان می‌شود.

حضور حداکثری و جدی در انتخابات موجب عقب راندن دشمنان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی در جمع شهردار قم و معاونان وی با اشاره به ولایت‌مداری مسئولان استان و شهر قم اظهار کرد: عشق به اهل بیت(ع) و حضرت معصومه(س) در مجموعه مدیریت شهری قم که موجب همدلی و همکاری بیشتر شده کاملا دیده می‌شود.

وی افزود: در دوره مدیریت جدید شاهد اقدامات ظریفی در زیباسازی قم هستیم که این امر در هسته مرکزی شهر مشهودتر است.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسافران و زائران معمولا هسته مرکزی قم را به عنوان نماد تمام شهر مورد قضاوت و ارزیابی قرار می‌دهند خاطرنشان کرد: امور عمرانی و زیباسازی فضای شهری در این منطقه موجب می‌شود خاطره خوشی از سفر در ذهن گردشگران باقی بماند.

وی گفت: یکی از اقدامات مهم در استان قم حل مشکل آب شرب بود که با عنایت ویژه دولت و مجلس و پیگیری مسئولان استانی صورت گرفت و سفر و اقامت در قم را تسهیل می‌کند.

آشتیانی با اشاره به سلیقه خوب شهرداری قم در زیباسازی‌های محیطی و پاکسازی معابر و خیابان‌ها عنوان داشت: روانی ترافیک و تسهیل عبور و مرور اتومبیل‌ها از ویژگی‌های نوروز امسال بود که به همت شهرداری قم و راه‌اندازی پارکینگ‌های متعدد محقق شد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مراجع تقلید همواره بر حفظ فضای معنوی قم تاکید کرده‌اند خاطرنشان کرد: این امر در هسته مرکزی شهر باید با توجه بیشتری کنترل شود؛ نیروی‌ انتظامی قم هم اعلام آمادگی کرده است که با همکاری سایر نهادهای ذیربط در حفظ این فضا بکوشد.

وی ادامه داد: رشد صنایع در قم یکی از دغدغه‌های فکری مسئولان فرهنگی بود زیرا گمان می‌کردند این امر موجب تاثیر بر فرهنگ مذهبی قم می‌شود اما این امر اتفاق نیفتاد.

آشتیانی با اشاره به فشارهای اقتصادی دشمنان بر جمهوری اسلامی طی سال 91 ابراز کرد: با وجود مشکلات فراوان مالی، مدیران ملی و استانی طرح‌های عمرانی قم را با قدرت به پیش بردند.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مقام معظم رهبری امسال را سال «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» نامگذاری کرده‌اند که این امر دارای فلسفه خاصی است زیرا تا اقدامی بزرگ صورت نگیرد نمی‌توان نام حماسه بر روی آن نهاد.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی به دنبال ایجاد مشکلات جدید سیاسی و اقتصادی در سال 92 برای ایران است گفت: به همین دلیل همه نهادها و دستگاه‌ها باید زمینه‌سازی به منظور حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را در دستور کار قرار دهند زیرا این امر موجب ناامیدی دشمنان و عقب راندن آنها خواهد شد.

آشتیانی تصریح کرد: در این میان شهرداری‌ها نقش برجسته‌ای در تحقق منویات رهبری و خلق حماسه سیاسی دارند چون زمانی که مردم اصلاح امور و آبادانی شهرها را ببینند امیدوار شده و در پای صندوق‌های رأی حضوری حداکثری و جدی خواهند داشت.

انتهای پیام/78004/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول