اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی حزب‌الله شمال‌غرب خبر داد

راه‌اندازی خاکریزهای سایبری/ کاندیداهای مورد حمایت جریان‌های حزب‌‌اللهی در انتخابات

رئیس شورای هماهنگی حزب‌الله شمال‌غرب گفت: امروز هرکسی که حداقل یک وبلاگ در فضای مجازی نداشته باشد زنده نیست و ما رزمندگی‌مان به زنده بودنمان ادامه دارد اگر رزمنده جنگ‌نرم هستیم باید خاکریزهای سایبری را راه‌اندازی کنیم.

راه‌اندازی خاکریزهای سایبری/ کاندیداهای مورد حمایت جریان‌های حزب‌‌اللهی در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام روح‌الله بجانی امشب در نخستین جلسه هم اندیشی دانشجویان شورای هماهنگی حزب‌الله استان آذربایجان‌شرقی که با حضور دانشجویان حزب‌اللهی از دانشگاههای استان برگزاری شد، با اشاره به اهمیت احیای جریان دانشجویی در استان اظهار کرد: دانشجویان حزب‌الهی باید جایگاه از دست رفته دانشجویان را احیا کرده و به عنوان جریان جوان تصمیم ساز نقشی در حماسه‌آفرین‌های امت حزب الله آذربایجان داشته باشد.

وی افزود: اهداف این جلسات مطالبه دانشجویی فرامین حضرت آقا، هم اندیشی، همفکری و تاثیرگذاری نسل جوان حزب اللهی، رصد تحرکات دشمن در جوامع دانشگاهی و مقابله با فتنه‌های سیاسی، اجتماعی و قوم‌گرایی، ایجاد تریبون تصمیم‌ساز برای اظهار نظر دانشجویان حزب اللهی است.

جریان‌های حزب‌‌الهی در انتخابات طرفدار کاندیدای مورد وحدت هستند

بجانی در مورد انتخابات گفت: این جلسات ارتباطی با انتخابات ندارند و ما به‌دنبال تاثیر در حماسه آفرینی سیاسی و اقتصادی مردم آذربایجان‌شرقی و حتی ایران اسلامی هستیم ، اما جریان‌های حزب‌اللهی در انتخابات طرفدار کاندیدای مورد وحدت خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه جوان بسیجی حزب الهی با جوان بسیجی معمولی فرق‌هایی دارد، گفت: همه ما بسیجی هستیم اما جوان بسیجی حزب الهی سعی می‌کند تا با وجود داشتن خصوصیات بسیجی در مرتبه ایثار و از خود گذشتگی خود را بیشتر فراموش کند. غیرت بیشتری از سایرین به ولایت و انقلاب داشته باشد. دقت و تیزبینی بیشتری در شناسایی دشمن در جنگ نرم داشته باشد، در میادین سایبری و کارهای میدانی حضور به موقع داشته باشد و افراد بی‌تفاوت را با تفاوت و همراه خود کند.

باید خاکریزهای سایبری را راه‌اندازی کنیم

مسئول انصار حزب‌الله تبریز ادامه داد: امروز هرکسی که حداقل یک وبلاگ و تریبون کوچک در فضای مجازی نداشته باشد زنده نیست وما رزمندگی‌مان به زنده بودنمان ادامه دارد اگر رزمنده جنگ نرم هستیم باید خاکریزهای سایبری را راه‌اندازی کنیم.

وی همچنین با اشاره به حماسه مد نظر آقا گفت: تا علوم انسانی ما غربی است و مبتنی بر اسلام نیست حماسه‌ای صورت نمی‌گیرد و مهمترین حماسه برای حماسه‌های بزرگ‌تر تغییر مبناهای علوم‌انسانی است.

در ادامه جلسه دانشجویان حاضر در جلسه با اشاره به ضرورت‌های موجود اولویت‌هایی را برای خود تعریف کردند. آنان مطالبه دانشجویی در بازنگری علوم‌ انسانی را اولویت اول خود مشخص کردند. ایجاد گفتمان‌های حماسه‌ساز سیاسی و اقتصادی را اولویت دوم خود تعریف نمودند. اولویت سوم این مجمع مقابله با فتنه گری‌های دشمنان انقلاب و اسلام عنوان شد. اصلاح و ارائه بینش صحیح دانشجویی اولویت چهارم این جلسه عنوان شد. خط دهی و بصیرت افزایی دانشجویان اولویت پنجم مشخص شد.

سعید طریقتی مسئول جوانان حزب الله شورای هماهنگی استان گفت: ان‌شا‌الله جلسه بعدی در 16 فروردین ماه جاری ساعت پنج برگزار خواهد شد.

دانشجویان  حزب‌الهی و ارزشی، در صورت تمایل به شرکت در این جلسات می‌توانند با ارسال نام و نام خانوادگی، سن، تحصیلات و نام دانشگاه خود به سامانه 30007650001929 برای حضور در این جلسات اقدام کنند.

انتهای پیام/60002/ق40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول