اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

دانشجویان در اردوی جهادی، سازندگی خود را در نظر بگیرند

فرماندار چرام با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری پیرامون برگزاری اردوهای جهادی گفت: دانشجویان در اردوی جهادی باید دو کار مهم را سرلوحه خود قرار دهند، سازندگی خود و سازندگی منطقه‌ای که به عنوان جهادی وارد می‌شوند.

دانشجویان در اردوی جهادی، سازندگی خود را در نظر بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور چرام در روستای محروم « دلی باریک » برگزار شد.

به گزارش فارس در این اردوی جهادی تعداد 18 نفر از دانشجویان پیام‌نور چرام به مدت نه روز در این روستا فعالیت انجام می‌دهند.

گفتنی است دانشجویان در این اردو با برپایی کلاس‌های نقاشی، خوشنویسی، احکام و قرآن در رده سنی کودکان و نوجوانان و کلاس‌های خیاطی و گلدوزی فعالیت می‌کنند.

همچنین رنگ کاری کلاس‌ها و دیوار نویسی مدرسه  و مسجد توسط این دانشجویان انجام می‌شود و در زمینه عمرانی نیز دانشجویان در ساخت مساجد و مدارس فعالیت دارند.

به گزارش فارس صبح امروز، فرماندار چرام به همراه رئیس سازمان و تبلیغات اسلامی این شهرستان جهت سرکشی از اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور چرام به روستای « دلی باریک » رفتند.

در این اردو دانشجویان بسیجی به صورت داوطلبانه و بدون دریافت مزد اقدام به بهسازی و ترمیم روستا کرده تا شاید بتوانند گوشه‌ای از محرومیت ظاهری روستا را برطرف کنند.

علی‌رضا نیکروز در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر از فعالیت‌های بی‌منت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور چرام اظهار کرد: دانشجویان بسیجی ما در زمینه‌های مختلف فرهنگی، بصیرتی، اعتقاداتی و هر آنچه نیاز آن‌ها است، شرکت کرده و ثابت کردند که بسیج دانشجویی تأثیرگذارترین و فعال‌ترین تشکل دانشجویی در دانشگاه‌ است.

فرماندار چرام با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری پیرامون برگزاری اردوهای جهادی عنوان داشت: شما در این مدت باید دو کار مهم را سرلوحه خود قرار دهید، سازندگی خود و سازندگی منطقه‌ای که به عنوان جهادی وارد می‌شوید.

وی با تأیید این مطلب که برای کسانی که قلبشان برای تعالی و پیشرفت نظام و انقلاب می‌تپد خدمت‌رسانی و خدمت، مکان و زمان نمی‌شناسد، گفت: عزیزان جهادی ما از دانشگاه پیام‌نور چرام به این روستای محروم آمده تا در حد توان خود رنگ محرومیت را از این روستا بزدایند.

نیکروز اضافه کرد: در این اردوها بحث ساخت و ساز مطرح نیست، بلکه شما به عنوان الگو در مناطق مختلف حضور می‌یابید تا چند جوان دیگر در آن روستا ببینند و از شما یاد بگیرند و این مهم‌ترین کار است.

انتهای پیام/82002/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول