اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول میراث فرهنگی کاشمر خبر داد

رشد 30 درصدی ورود مسافران به شهرستان کاشمر

مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشمر گفت: میزان مسافران و زائرانی که برای نخستین بار به شهرستان کاشمر سفر کرده‌اند در سال جدید بیش از 30 درصد رشد داشته است.

رشد 30 درصدی ورود مسافران به شهرستان کاشمر

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، محمد نظام آبادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کاشمر به عنوان دومین شهر زیارتی استان بعد از مشهد با داشتن امام زادگان اعظمی مانند سید مرتضی، سیدحمزه و سید محمد و اماکن تاریخی و گردشگری در نوروز امسال شاهد حضور خیل عظیم زائران و مسافران از نقاط مختلف کشور است.

وی افزود: تعداد مسافرانی که در تعطیلات نیمه نخست نوروز امسال برای نخستین بار به شهرستان کاشمر سفر کرده‌اند، نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 30 درصد رشد داشته است.

دبیر ستاد تسهیلات زائران کاشمر با ابراز رضایت و خرسندی از این رشد فزاینده، آن را حاصل معرفی خوب شهرستان و مجموعه فعالیت‌های ستادی و زحمات مسئولان و مردم دانست و گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز امسال و آغاز فعالیت ستاد تا پایان تعطیلات نیمه اول قریب به 250 هزار نفر از این شهرستان بازدید به عمل آورده‌اند.

گفتنی است شکایات زائران و مجاوران بارگاه رضوی از طریق شماره تماس‌های 2-7283001 و 7045 و سایت razavi-chto.ir و سامانه پیامکی 3000611 ستاد تسهیلات زائران خراسان‌رضوی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/70004/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول