اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

آرامش و امنیت امروز ایران مرهون رشادت‏های رزمندگان اسلام است

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: آرامش، امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون جان‏فشانی‏ها و رشادت‏های دلیرمردان و رزمندگان اسلام است.

آرامش و امنیت امروز ایران مرهون رشادت‏های رزمندگان اسلام است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ابوالقاسم مهری ظهر امروز در مراسم دومین مرحله اعزام کاروان‏های راهیان نور شهرستان فیروزکوه به سرزمین‏های ایثار، حماسه و عشق اظهار داشت: زائران شهدای دوران دفاع مقدس، به طور حتم عمل خیری انجام داده‏اند که توفیق این سفر شامل حالشان شده است.

وی با آرزوی سفری معنوی و پربار برای زائران گفت: بسیاری از شهدای جنگ تحمیلی مظلومانه و گمنام به درجه رفیع شهادت نائل شدند و امیدواریم به برکت این زیارت‏ها، خداوند متعال سالی پربرکت و پرافتخار روزی نظام اسلامی کند.

مهری ابراز امیدواری کرد؛ آحاد جامعه و به خصوص زائران سرزمین‏های مقدس دوران جنگ ادامه‏دهنده راه پرفتوح شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس باشند و همواره در مسیر عزتمندی ایران اسلامی استوار و پایدار پیش بروند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با درود فرستادن به ارواح پاک و طیبه شهدا و امام شهیدان تصریح کرد: آرامش، امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون جان‏فشانی‏ها و رشادت‏های آن دلیرمردان است.

مهری خطاب به حاضران در این مراسم تاکید کرد: بدانید و آگاه باشید که به سرزمین‏های مقدس و مطهری پا می‏گذارید که وارد شدن به آنها اذن دخول می‏خواهد و شرایط خاص خود را دارد.

وی ادامه داد: آنان که در سرزمین‏های عشق و ایثار به درجه رفیع شهادت نائل شدند، با نماز شب، دعای کمیل، دعای توسل و تأسی به ائمه معصومین(ع) به این مقام رسیدند و الگویی برای آحاد جامعه و مسئولان نظام هستند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه بیان داشت: آنچه امروز جامعه رو به پیشرفت و مقتدر ایران اسلامی در مسیر اعتلای خود بدان نیازمند است، همانا دعای خیر زائران مناطق روحانی عملیاتی جنوب و غرب کشور است.

مهری راهیان نور را سفر اتصال به منبع فیض الهی توصیف کرد که هدیه‏ای از سوی خداوند متعال به بندگان شایسته خود است.

امروز 246 نفر از مردم فیروزکوه در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

 

 

 

انتهای پیام/2568/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول