اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

ارائه خدمات «هلال‌احمر» به مسافران نوروزی در چرام+تصاویر

چشمه بلقیس چرام یکی از اماکنی است که برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده و با استقرار چادرهای جمعیت هلال‌احمر به گردشگران اسکان می‌دهد.

ارائه خدمات  «هلال‌احمر» به مسافران نوروزی در چرام+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، با فرا رسیدن ایام نوروز میهمانان نوروزی از سراسر کشور به استان‌های مختلف سفر کرده و از نقاط مختلف ایران دیدن می‌کنند.

در کشور ایران اسلامی بدون شک استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد و در رأس این استان، شهرستان چرام از میزبانی مسافران نوروزی مستثنی نیست.

دستگاه‌های خدمت‌رسان در شهرستان چرام در ایام نوروز از جمله سازمان آتش‌نشانی، اورژانس، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و جمعیت هلال ‌احمر آمادگی لازم برای خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی را داشته و به خوبی در حال ارائه خدمات هستند.

چشمه بلقیس چرام یکی از اماکنی است که برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده و با استقرار چادرهای جمعیت هلال‌احمر به هموطنان عزیز اسکان می‌دهد.

پست‌های سیار "پروژه‌ سحاب" که با حضور اعضای جوانان هلال‌احمر در قالب فعالیت‌های امدادی با دوچرخه و موتور سیکلت صورت می‌گیرد، زمینه رضایت مهمانان نوروزی را فراهم آورده است.

*نمایی از خدمات‌دهی جمعیت هلال‌احمر در چرام

----------------------

گزارش از نسرین هاشمی

----------------------

انتهای پیام/82002/ت40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول