اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس:

ورود مسئولان به مسائل حاشیه‌ای عامل برخی کم‌کاری‌ها / حماسه سیاسی تیری بر قلب دشمنان است

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: هر چند ایران در مسیر پیشرفت‌های در سایه استقرار نظام اسلامی قرار گرفته است اما کم‌کاری‌هایی نیز وجود دارد که نتیجه واردشدن مسئولان به مسائل حاشیه‌ای است.

ورود مسئولان به مسائل حاشیه‌ای عامل برخی کم‌کاری‌ها / حماسه سیاسی تیری بر قلب دشمنان است

حامد قادرمرزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج به بیان ضرورت و علل نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و میزان تحقق شعار سال گذشته پرداخت و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب هم‌چون سنوات گذشته عنوان امسال را هوشمندانه، مدبرانه و سنجیده نامگذاری کردند چرا که چارچوب نیازهای کشور در عرصه سیاسی و اقتصادی است.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در پیام حماسی امسال صراحتا تأکید کردند که شرکت در انتخابات وظیفه و حق تمام گروه‌های سیاسی است و در این راستا هیچ کسی حق ندارد مطلبی از ممانعت از حزبی برای شرکت در انتخابات را داشته باشد.

وی بیان داشت: از آنجا که دشمن همواره سعی در کم‌رنگ جلوه‌دادن انتخابات و جلوگیری از حضور یکپارچه احزاب و مردم در این عرصه سرنوشت‌ساز را دارد رهبری راه را برای تمامی گروه‌های سیاسی گشودند و بار دیگر سدی را در مقابل توطئه‌های دشمنان ایجاد کردند.

وی بزرگترین مشکل حال حاضر کشور را مسائل اقتصادی خواند و اظهار داشت: رهبری مشکلاتی که کشور در عرصه تولید، صنعت و کشاورزی با آن مواجه است و هم‌چنین فشارهای وارده به مردم در اثر تورم و گرانی را کاملا احساس کردند و امسال را حماسه اقتصادی نام‌گذاشتند تا این تنگناهای موجود کاهش یابد.

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بدون شک با کاهش مشکلات اقتصادی شاهد به حرکت در آمدن چرخه‌های پیشرفت با سرعت بیشتری خواهیم بود.

قادرمرزی از تمام مدیران و مسئولان اجرایی خواست با تمام تلاش در راستای مطالبات رهبری و خواسته‌های مردم گام بردارند و شور و شوق و رونقی در عرصه سیاسی در جامعه ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: حماسه به معنای مایه‌گذاشتن از جان خود برای انجام بهتر و مطلوب‌تر کارها و برنامه‌هاست و لذا اگر مسئولین برای خدمت به مردم با تمام وجود وارد عرصه شوند هیچ مشکلی ایجاد نمی‌شود و شعار سال هم کاملا تحقق خواهد یافت.

وی تصریح کرد: به دلیل بی‌درایتی تیم اقتصادی دولت آنچه که در شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی مدنظر مقام معظم رهبری و خواسته مردم بود در سال گذشته محقق نشد.

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیاری از واحدهای تولیدی با مشکلات فراوانی در سال 91 مواجه و حتی تعدادی هم راکد شدند که این شرایط به دلیل نوسانات ارز و عدم پیش‌بینی تیم اقتصادی دولت ایجاد شد.

قادرمرزی خاطرنشان کرد: کم‌کاری‌های صورت گرفته در سال گذشته نتیجه وارد شدن مسئولان به عرصه‌های حاشیه‌ای بود که امیدواریم امسال مدیران از حاشیه بپرهیزند و به مسائل اساسی کشور بپردازند.

وی با بیان اینکه مردم ما واقعا شایسته صادقانه‌ترین و کامل‌ترین خدمات‌ هستند، بیان داشت: مسئولان برای خدمت و فعالیتی که انجام می‌دهند نمی‌توانند بر سر مردم منت بگذارند چراکه حقوق این افراد از بیت‌المال تأمین می‌شود.

وی اضافه کرد: سال 91  آنچه که شایسته و حق مردم است صورت نگرفت امیدواریم در سال جاری مدیران خدمت بی‌منت و صادقانه و بدون ریا را سرلوحه کارهایشان قرار دهند و زمینه وقوع و تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی را ایجاد کنند.

پیشرفت‌های نظام حق همه مردم است

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هیچ دولتی حق مصادره پیشرفت‌های نظام را ندارد، گفت: اگر امروز شاهد پیشرفت در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در کشور هستیم نتیجه زحمات و تلاش‌های مسئولان، مردم و دولت‌های مختلف در طول 34 سال گذشته تاکنون است و هیچ شخص و دولتی حق ندارد این تحول و روند را از آن خود کند.

قادرمرزی اظهارداشت: در حال حاضر مسئولان هر اقدام و خدمتی را انجام دهند مسئولان پیشین نیز در این فعالیت سهیم هستند.

وی افزود: متاسفانه یک سری از مدیران خدمات نظام را منحصر به خود می‌کنند که این موجب دلسرد شدن مسئولان اسبق در قبول مسئولیت و خدمت دوباره آنها می‌شود.

وی عنوان کرد: مسئولان از رئیس جمهور تا بخشدار وقتی مسئولیتی را می‌پذیرند باید بر این مهم واقف باشند که خدمت آنها به مردم بدون منت است و در این عرصه هم هیچ‌گونه خودخواهی روا نیست و باید تمام تلاش خود را وقف نظام و مردم کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهارداشت: اگر مسئولان صادقانه برای رضای خدا و جلب رضایت مردم کار کنند از حاشیه‌ها دور می‌شوند و خدمت بهتری را ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/79003/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول