اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی داماش گیلان:

شکست در مقابل تراکتورسازی حق داماش نبود

سرمربی داماش گیلان با بیان اینکه داماش از روی اشتباه فردی شکست خورد، گفت: حق داماش شکست در مقابل تراکتورسازی نبود.

شکست در مقابل تراکتورسازی حق داماش نبود

به گزارش خبرنگار فارس از رشت، افشین ناظمی عصر امروز پس از شکست دو بر یک داماش مقابل تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران شکست تیم خود را از روی اشتباه فردی عنوان کرد.

وی اظهار کرد: قبل از اینکه حریف در نیمه نخست به گل برسد توپ و میدان دست ما بود اما روی دو اشتباه فردی گل دریافت کردیم.

سرمربی بازی هر دو تیم را خوب توصیف کرد و گفت: ما موقعیت‌های گل زیادی داشتیم که تنها یک بار موفق به استفاده از این موقعیت‌ها شدیم.

وی با بیان اینکه شکست حق تیم داماش نبود، افزود: اگر از موقعیت‌های خود بهتر استفاده می‌کردیم می‌توانستیم پیروز این میدان باشیم.

ناظمی جایگاه داماش در لیگ برتر را ماندگار خواند و افزود: داماش در لیگ برتر می‌ماند و هواداران نگران این موضوع نباشند.

وی با اشاره به دیدار داماش در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با پرسپولیس، خاطرنشان کرد: هدف ما این است که تمام فکر خود را معطوف به این دیدار کنیم تا با برتری در این مسابقه، علاوه بر حضور در فینال جام حذفی، قدرت دفاع از فوتبال گیلان را داشته باشیم.

این مسئول با تبریک پیروزی تیم تراکتورسازی تبریز در رشت، اذعان کرد: امروز روز ما نبود و روی ضربات آخر باید بیشتر دقت کنیم و از حداقل فرصت‌ها استفاده لازم را ببریم.

وی مسایل باشگاه داماش را در شکست امروز این تیم تاثیرگذار دانست و متذکر شد: قرار بود پس از بازی با گهر بازیکنان مبلغی از قرارداد خود را دریافت کنند اما این اتفاق نیفتاد و ما با چهار روز تمرین به این مسابقه سنگین آمدیم.

به گزارش فارس، تیم‌های فوتبال داماش گیلان و تراکتورسازی تبریز در هفته سی و یکم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با نتیجه دو بر یک شکست خانگی داماش در سال جدید را رقم زد.

انتهای پیام/84001/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول