اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

گناه مشکلات حوزه بهداشت و درمان گردن فرد خاصی نیست

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: مشکلات حوزه بهداشت و درمان در این استان کلی است و ما نمی‌خواهیم گناه را گردن شخص خاصی بیندازیم.

گناه مشکلات حوزه بهداشت و درمان گردن فرد خاصی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، غلام‌محمد زارعی در بازدید از مرکز بستر درمانی درجه یک لنده با بیان اینکه آسیب‌های حوزه بهداشت و درمان در این استان زیربنایی بوده و به صورت جزء قابل بررسی نیست، اظهار داشت: مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان بسیار اساسی است و نیاز به برنامه‌ریزی‌ و پیگیری جدی دارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: با اولویت‌بندی مشکلات حوزه بهداشت و درمان نسبت به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و هم‌افزایی خود می‌توانیم در جهت رفع نسبی مشکلات این حوزه تلاش و خود را به نقطه مطلوب برسانیم.

زارعی افزود: مشکلات حوزه درمان در این استان کلی است و ما نمی‌خواهیم گناه را بر گردن شخص خاصی بیندازیم.

وی تصریح کرد: در شاخص‌‌های توسعه نتوانستیم بعد از انقلاب اسلامی سهم خود را از توسعه بگیریم که بتدریج ساخته شویم، اما با وجود این حرف‌ها تمام تلاش خود را در این راه می‌کنیم و لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا با بیان اینکه مشکلات یک شبه برطرف نمی‌شود، یادآور شد: خیلی از مشکلات مردم را در حد و توان برطرف خواهیم کرد، اما حل برخی از مشکلات به دست ما نیست و زمان بیشتری می‌طلبد.

انتهای پیام/82013/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول