اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا خبر داد

دستگیری سارقان نیمه‌های شب صومعه‌سرا

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری سارقان نیمه‌های شب در کوچه‌های خلوت این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان نیمه‌های شب صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، احمد عسگری در نشست انتظامی این شهرستان در تشریح چگونگی دستگیری سارقان نیمه‌های شب صومعه‌سرا، اظهار کرد: به دنبال وقوع سه فقره سرقت‌های خودرو در یک ماه اخیر در این شهرستان و نیز کشف خودروهای مسروقه بدون صاحب و رها شده، کارآگاهان آگاهی صومعه‌سرا موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با تحقیقات همه‌جانبه نامحسوس پلیسی فردی به نام وحید در نیمه‌های شب در حال پرسه زدن در یکی از کوچه‌های ‌خلوت این شهرستان بود که به عنوان مظنون دستگیر شد.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا، ادامه داد: این متهم سابقه‌دار دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی پلیس به چند فقره سرقت خودرو در رشت و صومعه‌سرا با همدستی چهار متهم دیگر به نام‌های افشین، محسن، آرش و عبدالله در نیمه‌های شب اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه متهمان پس از باز کردن لوازم جانبی، محتویات و قطعات، خودروها را در محل‌های خلوت رها می‌کردند، اذعان کرد: کارآگاهان در بازرسی از منزل متهم ردیف اول نیز یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی از رامسر مازندران کشف کردند.

به گفته عسگری، کارآگاهان دو نفر از همدستان متهم را دستگیر کردند و در ادامه با هدایت سارقان سه مال‌خر اموال مسروقه نیز شناسایی شدند که پس از دستگیری مقداری اموال مسروقه از آنها کشف شد.

وی با تصریح بر اینکه تلاش پلیس برای دستگیری دو متهم دیگر پرونده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از اعتراف به بزه انتسابی به مقام قضایی معرفی و با قرار صادره روانه زندان شدند.

انتهای پیام/84003/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول