اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر خبر داد

افزایش 20 درصدی ورود خودرو به بوشهر در ایام نوروز

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر گفت: از 25 اسفند تا هشتم فروردین بیش از 283 هزار خودرو وارد شهر بوشهر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش دارد.

افزایش 20 درصدی ورود خودرو به بوشهر در ایام نوروز

حمیدرضا علم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با بیان اینکه در 13 روز گذشته محور چغادک  ـ بوشهر پرترددترین محورهای استان بوشهر بوده است، گفت: در این مدت 283 هزار و 132خودرو سواری وارد شهر بوشهر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش دارد.

وی با اشاره به اینکه بعد از بوشهر محور کنگان - عسلویه  پرترددترین محور بود افزود: در 13 روز گذشته 151 هزار دستگاه خودرو سواری در این محور تردد کرده‌اند که پس از محور بوشهر از پرترددترین محورها در استان بوشهر محسوب می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر تردد 145 هزار خودرو از محور بوشهر ـ گناوه را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: 38 دستگاه دوربین کنترل سرعت سیار و ثابت در طول راه‌های استان بوشهر فعال هستند.

علم با بیان اینکه امسال مجهزترین دوربین کنترل سرعت در محور بوشهر ـ برازجان نصب می‌شود، بیان کرد: اکنون در قسمت‌های مختلف این محور دوربین کنترل سرعت نصب است که ضمن توزین خودروها سرعت اتومبیل‌ها را کنترل می‌کند.

وی از کاهش تلفات جاده‌ای در 13 روز گذشته در محورهای استان بوشهر خبر داد و افزود: در این مدت تلفات جاده‌ای 9 نفر گزارش شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 17 نفر بود، کاهش چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/66006/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول