اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

بهره‌مندی 20 هزار نفر از مراسم ایام فاطمیه اول در کنگان

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از بهره‌مندی 20 هزار نفر از مراسم‌های ایام فاطمیه اول در کنگان خبر داد.

بهره‌مندی 20 هزار نفر از مراسم ایام فاطمیه اول در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی ظهر امروز در نشست با مسئولان هیئت‌های مذهبی اظهار داشت: تمام ابعادی که برای یک زن و یک انسان متصور است، در فاطمه زهرا (س ) جلوه کرده است، حضرت فاطمه (س) آیینه تمام‌نمای اسلام است و از همین روست که پیامبر(ص) با همه عظمتش، از فاطمه (س) تجلیل می‌کند و می‌فرماید: فاطمه (س)عزیزترین مردم نزد من است، فاطمه (س) حوریه‌ای به صورت انسان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان افزود: این اداره توانسته است در راستای برنامه‌های تبلیغی خود چه به صورت محوری و چه به صورت انفرادی مراسم‌هایی را در سطح شهرستان تدارک ببیند.

وی اضافه کرد: برنامه‌های محوری مختص این ایام با همکاری دفاتر ائمه جمعه در شهرهای کنگان، عسلویه و سیراف با همکاری 140 تشکل مذهبی فعال برای بهره‌مند شدن میهمانان نوروزی در بیش از 50 مسجد و حسینیه این شهرستان برگزار شده که نتیجه آن بهره‌مند شدن 20 هزار نفر از مراسم‌های این ایام است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از فعالیت 140 تشکل دینی و فرهنگی شاخص در ایام فاطمیه اول در این شهرستان خبر داد و اذعان داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) صراط مستقیم راه قویم و گوارای حق تعالی، وجه الله، بقیه نبوت، ولیه‌الله و یگانه راه نجات بشریت از گمراهی و ضلالت هستند که همه ما به ویژه متولیان فرهنگی باید در راستای گسترش فرهنگ فاطمی، خیابانی و عاشورایی کردن این ایام تلاش‌های بی‌وفقه را انجام دهیم.

وی در پایان بیان داشت: در این ایام 140 تشکل دینی و فرهنگی در برپایی و برگزاری مراسم‌های خاصه فعالیت داشتند که از این تعداد 110 هیئت مذهبی،7 انجمن اسلامی و 23 کانون فرهنگی و تبلیغی به اجرای برنامه‌های متنوع و فرهنگی در سطح شهرستان پرداختند و استقبال بسیار خوبی نیز از این مراسم‌ها به عمل آمد.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول