اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اصفهان:

دشمن تمام قوای خود را بر انتخابات ریاست جمهوری متمرکز کرده است/مسئولان هوشیار باشند

امام جمعه موقت اصفهان گفت: دشمن تمام قوای خود را بر انتخابات ریاست جمهوری متمرکز کرده است و این موضوع هوشیاری بیشتر مسئولان را برای مقابله با ترفندهای دشمنان می‌طلبد.

دشمن تمام قوای خود را بر انتخابات ریاست جمهوری متمرکز کرده است/مسئولان هوشیار باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی  ظهر امروز در نماز جمعه شهر اصفهان که در میدان امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: یکی از دلایل اصلی نام‌گذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب به اسم سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی سرمایه‌گذاری دشمن بر روی انتخابات ریاست جمهوری و مسائل اقتصادی کشور است، بنابراین مسئولان و دولت باید با توکل بر خدا تلاش کنند تا این بار نیز آمریکا و رژیم صهیونیستی را ناامید کنند.

وی افزود: دشمن از اکنون به دنبال تعیین رئیس جمهوری هم‌سو با اهداف خود برای انتخابات سال جاری است و تمام مردم و مسئولان باید دست در دست هم از این ترفند ناجوانمردانه جلوگیری کنند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه دولت آمریکا از تمام گزینه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی برای جنگ با ملت ایران استفاده می‌کند، تأکید کرد: مردم ایران در 34 سال گذشته تمام فشارها و مشکلات را تحمل کرده‌اند و همچنان با استواری به راه خود ادامه می‌دهند.

وی افزود: آمریکا به خوبی می‌داند که نمی‌تواند از گزینه نظامی استفاده کند چرا که ملتی که برای خدا قیام کرده است هرگز تسلیم دشمنان نمی‌شود.

*‌ جمهوری اسلامی منافاتی با حکومت اسلام ندارد

حجت الاسلام میردامادی با تبریک روز 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون عده‌ای با کوته‌اندیشی به نام جمهوری اسلامی ایراد گرفتند و این در حالی است که امام خمینی (ره) بارها تاکید کردند که این نام هیچ منافاتی با  اسلام و حکومت اسلامی ندارد.

وی ادامه داد: برخی فکر می‌کنند که اسلام دینی مخصوص برخی اعمال مانند نماز و روزه است و نباید وارد مسائل سیاسی شود و این در حالی است که پیامبر اسلام(ص) و امیرالمومنین(ع) سیاسی بوده‌اند و حکومت سیاسی تشکیل داده‌اند.

امام جمعه موقت اصفهان تأکید کرد: سیاست اسلامی یعنی تدبیر، دشمن شناسی، دوست شناسی و مصلحت بر اساس رضای خدا و به دور از بدجنسی و حقه بازی است و این در حالی است که عده‌ای با سخنان زیبا قصد منحرف کردن افکار از سیاسی بودن یک حکومت اسلامی را دارند.

*‌ در انتخاب رئیس‌جمهور رضای خدا مد نظر باشد

وی با تاکید بر اهمیت انتخابات ریاست جمهوری سال جاری گفت: باید دقت کنیم افراد متدین و متعهد را با در نظر گرفتن رضای خدا انتخاب کنیم و حتی اگر پس از آن خطایی انجام شود ما به وظیفه الهی خود به درستی عمل کرده‌ایم.

انتهای پیام/63008/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول