اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور معرفی شهدا

کتاب زندگینامه 6 ستاره آسمانی در هفتکل منتشر شد

کتاب زندگینامه شهدای شهرک طالقانی شهرستان هفتکل منتشر شد.

کتاب زندگینامه 6 ستاره آسمانی در هفتکل منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از هفتکل، کتاب شش ستاره آسمانی توسط عیدی محمد اصلانی نوشته شده است که در آن خوانندگان با زندگی 6 شهید شهرک طالقانی آشنا خواهند شد.

در این کتاب مختصری از زندگینامه شهید حسین اصلانی، شهید عیدی محمد رحمانی، شهید مراد بهرامی و شهید ابراهیم بهرامی به رشته تحریر در آمده است.

در کتاب زندگینامه شهدای شهرک طالقانی خوانندگان با شهید عباسعلی زنگنه به عنوان تنها شهید جاویدالاثر این شهرک، که سال 1340 دیده به جهان گشود آشنا خواهند شد.

این شهید عزیز در 23 تیرماه سال 1361 به همراه همرزمش شهید غلام سواری در منطقه کوشک به شهادت رسیده بود و پیکر مطهر این دو یار دیرین هنوز به وطن بازنگشته است.

در این کتاب خوانندگان همچنین با شهید محمد اصلانی به عنوان شهید نسل سومی که در سال 1360 دیده به جهان گشود و در تاریخ 17 مهر ماه سال 1380 در حالی لباس مقدس سربازی در ارتش جمهوری اسلامی ایران را به تن داشت در شهرستان مهران استان ایلام شربت شهادت نوشیده بود نیز آشنا می‌شوند.

در کتاب شش ستاره آسمانی که در 104 صفحه توسط نشر تراوا منتشر شد تعدادی از تصاویر شهدای والامقام و همچنین تشییع پیکر مطهر آن‌ها نیز درج شده است.

انتهای پیام/72010/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول