اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان خبر داد

هزینه 304 میلیون ریالی برای رفع سوء تغذیه کودکان ماهنشانی

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان از هزینه 304 میلیون ریالی کمیته امداد ماهنشان برای رفع سوء تغذیه کودکان زیر شش سال این شهرستان خبر داد.

هزینه 304 میلیون ریالی برای رفع سوء تغذیه کودکان ماهنشانی

ذبیح‌الله غفاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد ماهنشان به منظور ارتقای سطح سلامت جامعه هدف این نهاد خدمات بهداشتی به آنها ارائه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه خدمات بهداشتی در قالب سرفصل‌های مختلف حمایتی ارائه می‌شود، اضافه کرد: کمک به رفع سوء تغذیه کودکان زیر شش سال از جمله خدمات امداد در این زمینه است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد ماهنشان در این زمینه افزود: از آغاز تا پایان بهمن ماه سال گذشته 304 میلیون ریال به منظور  رفع سوء تغذیه 126 کودک زیر شش سال ماهنشانی هزینه شد.

وی خاطر نشان کرد: این کمک هزینه‌ها به منظور ارتقای سطح سلامت کودکان و کمک به رشد طبیعی آنها در این سن صورت گرفت.

غفاری در ادامه به سایر خدمات قابل ارائه توسط کمیته امداد نیز اشاره داشت و گفت: پرداخت کمک هزینه ازدواج به نوعروسان و فرزندان ذکور در آستانه ازدواج، برگزاری دوره‌های آموزشی برای مددجویان، ارائه خدمات مشاوره‌ای شغلی، معرفی مددجویان واجد شرایط به مراکز کاریابی و ... از دیگر حمایت‌هایی است که کمیته امداد از مددجویان انجام می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سایر خدمات ارائه شده توسط کمیته امداد ماهنشان در طول سال اشاره داشت و گفت: از جمله اقداماتی که به صورت مستمر در حمایت از مددجویان ماهنشانی انجام می‌شود، ارائه خدمات فرهنگی به آنها است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان با بیان اینکه دانش‌آموزان و دانشجویان یکی از گروه‌های ویژه در راستای بهره‌مندی از خدمات فرهنگی هستند، اضافه کرد: سال گذشته به 251 دانش‌آموز و 40 دانشجوی زیر پوشش کمیته امداد ماهنشان خدمات فرهنگی ارائه شد.

وی همچنین به پرداخت وام‌های اشتغالزایی و خودکفایی نیز به مددجویان اشاره داشت و گفت: سال گذشته 77 مورد وام خودکفایی از محل منابع امداد به مددجویان ماهنشانی پرداخت شد.

غفاری همچنین با اشاره به پرداخت 157 مورد وام اشتغالزایی از محل منابع بانکی افزود: این وام‌ها با هدف توانمند سازی و خودکفایی مددجویان پرداخت می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پرداخت وام‌های بهسازی به 21 خانوار مددجوی ماهنشانی افزود: همچنین در این مدت به 79 خانوار وام تعمیرات مسکن پرداخت شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان همچنین به اعطای 44 فقره کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان مددجو اشاره داشت و گفت: در این مدت به 17 نفر از فرزندان ذکور نیز هدیه ازدواج اعطا شد.

وی همچنین با اشاره به پرداخت 236 فقره وام قرض‌الحسنه به مددجویان ماهنشانی در طول سال گذشته افزود: این تعداد وام از محل منابع امداد پرداخت شد.

غفاری تصریح کرد: همچنین در این مدت 40 فقره وام قرض‌الحسنه از محل منابع بانکی به مددجویان ماهنشانی پرداخت شد.

انتهای پیام/73005/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول