اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

جهت‌گیری‌های بودجه 92 شهرداری گرگان مثبت است

استاندار گلستان گفت: جهت‌گیری‌های بودجه شهرداری گرگان در سال‌جاری مثبت و بیانگر افق روشن برای این شهر است.

جهت‌گیری‌های بودجه 92 شهرداری گرگان مثبت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت بعدازظهر امروز در جلسه ابلاغ بودجه سال 1392 شهرداری گرگان در جلسه علنی شورای اسلامی این شهر اظهار داشت: شورای اسلامی شهر، شهرداری، فرمانداری و ادارات استانی و شهرستانی باید دست در دست یکدیگر داده تا این جهت‌گیری‌ها محقق شوند.

وی افزود: تاکنون با همدلی مسئولان کارهایی که در گذشته بر زمین مانده بودند به سرانجام رسیدند.

تعامل در دستور کار دولت قرار دارد

استاندار گلستان با اشاره به برنامه «گرگان 1404» خاطرنشان کرد: این برنامه کار بسیار ارزشمندی بوده و باید انعطاف‌پذیری لازم برای افزایش طرح‌ها و برنامه‌های جدید را داشته باشد.

قناعت با بیان اینکه بیشترین تعاملات و مراودات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در مرکز استان انجام می شوند، تاکید کرد: تا جایی که قانون اجازه دهد از طرح‌های عمرانی گرگان حمایت می‌کنیم.

به گفته وی، هدف دولت پیشرفت و توسعه بوده و در همین راستا تعامل را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

رفاه عمومی و افزایش خدمات عمومی اهداف مشترک مسئولان است

استاندار گلستان با بیان اینکه دولت نگاه ویژه نسبت به سایر شهرهای استان هم دارد، گفت: استانداری، فرمانداری، شورای اسلامی شهر و شهرداری اهداف مشترکی دارند و برای رسیدن به این اهداف باید بیش از پیش تلاش کنند.

قناعت دستیابی به رفاه عمومی و افزایش سطح خدمات عمومی را اهداف مشترک برشمرد و گفت: سلایق سیاسی نباید تاثیری در کار و خدمت داشته باشند.

وی به برخی از موضوعات مربوط به شهر گرگان اشاره کرد و افزود: این موضوعات به عنوان اولویت باید مدنظر مدیریت شهری قرار گیرند.

استاندار گلستان تصریح کرد: توجه ویژه به مدیریت ترافیک و حمل و نقل شهری، توجه ویژه به قابلیت‌های گردشگری با حفظ محیط زیست، توجه ویژه به سرمایه‌گذاری با تعریف پروژه‌های مشخص و با مشارکت بخش خصوصی و توجه ویژه به برون‌سپاری خدمات موضوعاتی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.

قناعت اتحاد و همدلی مسئولان در استان‌های شمالی را نسبت به سایر استان‌ها کمرنگ توصیف کرد و افزود: پس از سال‌ها، نشست‌های مشترک مسئولان شمالی آغاز شده و باید در فضای صمیمانه و با هدف رفع مشکلات ادامه یابند.

لازم به ذکر است در این جلسه فرماندار گرگان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان، شهردار و سایر مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

انتهای پیام/83003/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول