اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اوقاف سبزوار

طرح آرامش بهاری در امامزادگان و بقاع متبرکه سبزوار در حال اجرا است

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سبزوار گفت: طرح آرامش بهاری برای چهارمین سال پیاپی همزمان با ایام نوروز در امامزادگان و بقاع متبرکه این شهرستان درحال اجرا است.

طرح آرامش بهاری در امامزادگان و بقاع متبرکه سبزوار در حال اجرا است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،حجت الاسلام محمد صفرپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم‌زمان با سال جدید ویژه برنامه‌‌های متنوع فرهنگی و مذهبی در قالب طرح آرامش بهاری از 29 اسفندماه آغاز شده است.

وی افزود: طرح آرامش بهاری تا 15 فروردین‌ ماه سال 92 در امامزادگان شعیب، یحیی‌بن زید، یحیی، حسن کوشک و ابراهیم (ع) این شهرستان اجرا می‌‌شود.

وی با اشاره به اینکه کارهای مقدماتی و آماده سازی این طرح از 10 اسفند ‌ماه آغاز شده گفت: طرح آرامش بهاری در امامزادگان منطقه به منظور بهره مندی مردم و مسافران نوروزی از فضای معنوی این اماکن در ایام تعطیلات نوروزی اجرا می شود.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سبزوار افزود: ترویج گردشگری مذهبی و تبلیغ و ترویج فرهنگ غنی وقف و پاسخگویی به سؤالات دینی ، مذهبی ، انس و الفت بیشتر با قرآن کریم از اهداف مورد نظر اجرای طرح آرامش بهاری است.

وی اظهار داشت: برپایی پایگاه ‌های فرهنگی قرآنی و اجرای ویژه برنامه های کودک و نوجوان نیز به منظور بهره مندی مسافران در همه مقاطع سنی در نظرگرفته شده است.

انتهای پیام/70006/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول