اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره مرکز مشاوران حقوقی قوه قضائیه آذربایجان‌شرقی خبر داد

مشاوره قضایی رایگان در زندان مرکزی تبریز در سال جدید

رئیس هیئت مدیره مرکز مشاوران حقوقی قوه قضائیه در استان آذربایجان‌شرقی از ارائه خدمات مشاوره و ارشاد قضایی رایگان در مجتمع های قضایی و زندان مرکزی تبریز در سال جدید خبر داد.

مشاوره قضایی رایگان در زندان مرکزی تبریز در سال جدید

یعقوب اکبری‌عدل  امروز در مصاحبه با خبرنگار فارس در تبریز گفت: در تبریز همه روزه در سه مجتمع قضائی و زندان مرکزی تبریز وکلای مرکز مشاوران حقوقی قوه قضائیه مستمرا ضمن ارشاد قضایی مراجعه‌کنندگان اهتمام در راستای حصول سازش و حل و فصل مشکلات مراجعان داشته‌اند.

وی اظهار کرد: مرکز امور وکلاء و مشاوران حقوقی قوه قضائیه در اجرای ماده 187 از قانون برنامه پنج ساله سوم توسعه از سال 80 نسبت به اخذ آزمون اقدام کرده است.

رئیس هیئت مدیره مرکز امور وکلاء و مشاوران حقوقی قوه قضائیه در استان آذربایجان‌شرقی افزود: در استان آذربایجان‌شرقی نیز از سال 81-80 وکلای مرکز به تدریج با نظارت معاونت آموزش و تحقیقات دادگستری استان آغاز به کارآموزی و شرکت در کلاس‌های علمی و کارگاه‌های آموزشی کرده و تا حال حاضر حدود 31 دوره کارآموزی در معاونت مذکور برگزار شده و کارآموزان دوره علمی و عملی خود را سپری کرده‌اند.

اکبری‌عدل گفت: با افزایش تعداد وکلاء برای نخستین بار در اواخر سال 88 هیئت مدیره استانی با شرکت تمام وکلای دارای پروانه وکالت در دادگستری تبریز برگزار و فی‌الحال نیز دوره دوم هیئت مدیره استان آذربایجان‌شرقی جنبه اداری و مدیریتی مرکز را در استان در راستای سیاست‌های کلی عهده‌دار است. 

انتهای پیام/60002/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول