اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ممدوحی:

رفراندوم 12 فروردین عدالت و برتری نظام اجتماعی را رقم زد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم با شرکت در رفراندوم 12 فروردین رسیدن به عدالت و برتری نظام اجتماعی را پیگیری می‌کردند و همین امر با حضور گسترده مردم محقق شد.

رفراندوم 12 فروردین عدالت و برتری نظام اجتماعی را رقم زد

آیت‌الله حسن ممدوحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن گرامیداشت روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: مردم با شرکت در این رفراندوم رسیدن به عدالت و برتری نظام اجتماعی را پیگیری می‌کردند و همین مسئله محقق شد.

وی خاطرنشان کرد: ممکن است نواقص و کمبودهایی در زندگی ما باشد ولی به طور کلی نسبت به بسیاری از کشورها در یک نظام برتر از نظر قانونمندی زندگی می‌کنیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان داشت: با توجه به برگزاری راهپیمایی‌های مختلف به صورت مستمر، ما همیشه در حال رفراندوم هستیم که به صورت خودجوش از سوی مردم شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به شکل‌گیری انقلاب‌های مختلف گفت: این انقلاب‌ها تا زمانی که به جایی برسند که چهار پایه حکومت طوری مستقر شود که مجلس، قانون اساسی و مدیریت کلی داشته باشند باید زحمت فراوانی کشیده شود.

ممدوحی خاطرنشان کرد: مردم ایران شاد هستند زیرا اگر مردم در ناامنی و فقر باشند مردم این اندازه در بازارها، خیابان‌ها و مسافرت‌ها شاد نبودند.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم در انتخابات همراه یکدیگر شرکت می‌کنند بنابراین موارد یاد شده جزو امتیازات یک کشور موفق است. حضور مردم در انتخابات در کاهش تهدیدات دشمن مؤثر بوده و دشمن را سر جای خود می‌نشاند. 

انتهای پیام/78003/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول