اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلستان ایران کوچک، بهشت مسافران نوروزی – 170

حسینی: حجم اطلاع‌رسانی مدیریت بحران گلستان کم‌نظیر بوده است

مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت بحران استان گلستان گفت: حجم اخبار ارائه شده مدیریت بحران استان در رسانه‌های خبری در ایام نوروز و تعطیلات نشان می‌دهد که این میزان اطلاع‌رسانی نسبت به سال‌های گذشته کم‌نظیر بوده است.

حسینی: حجم اطلاع‌رسانی مدیریت بحران گلستان کم‌نظیر بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید علیرضا حسینی بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه رسانه مدیریت بحران استان گلستان اظهار داشت: افزایش تعداد خبرهای ارائه شده به ویژه در زمینه تسهیلات نوروزی و طرح «استقبال ایمن از بهار» نشان می‎دهد، بدنه اطلاع‎رسانی در استان از فعال‌ترین بخش‌های خبری در کشور بوده است.

مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت بحران استان گلستان تصریح کرد: انعکاس اخبار از دستگاه‌های مرتبط با تسهیلات نوروزی استان در رسانه‎های معتبر خبری، نشانه توجه به روابط عمومی و اهمیت بخش اطلاع‌رسانی آن است.

برنده اصلی اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی هستند

حسینی یادآور شد: بی‎شک برنده اصلی انعکاس اخبار و گزارش‌های ارائه شده خود دستگاه‌ها هستند که از فرصت ارائه خود و اقدامات دستگاهی، بهترین بهره را برده و گزارش خدمات خود را به مردم ارائه می‎دهند.

وی به ایجاد نوعی رقابت در برخی دستگاه‎ها برای افزایش راندمان خبری اشاره کرد و اذعان داشت: همین حس رقابت، فعالیت در حوزه خبری را جذاب‎تر می‎کند و شرایط بهتری را برای اطلاع‎رسانی بیشتر به هموطنان مهیا می‎سازد.

موضوع امداد و نجات مهمترین بخش خبری مدیریت بحران گلستان

این مسئول با اشاره به اقدامات مدیریت بحران استان در حوزه اطلاع‎رسانی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی از اقدامات دستگاه‌های امداد و نجات استان از مهم‌ترین موضوعات خبری است که توسط این اداره کل پیگیری شده است.

به گفته حسینی؛ انعکاس اخبار فعالیت دستگاه‌های امدادگر می‌تواند ضمن آشنا ساختن مردم با تلاش‎ ایثارگرانه آنان، بیانگر مباحث آموزشی مرتبط با ایمنی باشد.

مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت بحران استان گلستان ادامه داد: در تنظیم این‎گونه گزارش‎های خبری به حجم فعالیت این دستگاه‌ها و آمار مرتبط با آن در این ایام پرداخته می‌شود.

انعکاس بیش از 40 خبر در زمینه اخبار مرتبط با «استقبال ایمن از بهار» گلستان

مسئول روابط عمومی مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به فعالیت دستگاه‌های اجرایی در طرح «استقبال ایمن از بهار» استان یادآور شد: اطلاع‎رسانی در این ایام، بیشتر به موضوعات جوی یا امداد و نجات مرتبط با طرح «استقبال ایمن از بهار» اختصاص دارد.

حسینی خاطرنشان کرد: گزارش فعالیت‎های حوزه امداد و نجات، مبین فعالیت دایمی و خستگی‎ناپذیر آن مجموعه است که لحظه‌ای از خدمت‎رسانی به هموطنان از پای نمی‌نشینند.

به گفته وی؛ از شروع اجرای طرح تاکنون حدود 40 خبر و گزارش در زمینه موضوعات مرتبط با طرح «استقبال ایمن از بهار» از سوی این اداره کل به خبرگزاری‌ها و مطبوعات انعکاس داده شده است.

حسینی با اشاره به اهمیت مستندسازی برای ارائه خدمات دستگاه‌های عضو طرح «استقبال ایمن از بهار» افزود: در جلسات متعدد و نامه‎های ارسالی به دستگاه‌های عملیاتی استان تاکید شد، تا نسبت به مستندسازی اقدامات خود توجه ویژه‎ای به خرج دهند.

وی یادآور شد: به تمام دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‎ها و فرمانداری‎ها طی نامه‎ای ابلاغ شد تا 20 فروردین سال 1392 تمام مستندات خود را به همراه تکمیل فرم‎های ارزیابی به دبیرخانه این طرح واقع در اداره کل مدیریت بحران استان ارسال کنند.

حسینی اضافه کرد: پس از جمع‌آوری مستندات و گزارش شش صفحه‌ای از اقدامات مرتبط با طرح، طی نامه‌ای برآورد و نتیجه کارشناسی فعالیت‎ها به وزارت کشور منعکس خواهد شد.

«استقبال ایمن از بهار»، طرح ویژه تعطیلات نوروزی بوده و همه دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و شهرستان‌های تابعه موظف به اجرای آن هستند.

استان گلستان با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 700 هزار نفر در شمال شرقی کشور قرار دارد.

انتهای پیام/83002/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول