اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قصرشیرین در خانه ملت خبر داد

برگزاری یادواره شهدای خلبان استان کرمانشاه

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در خانه ملت گفت: در صدد هستیم با همکاری بنیاد شهید، یادواره شهدای خلبان استان کرمانشاه را به ‌مناسبت سال‌روز شهادت شهید شیرودی برگزار کنیم.

برگزاری یادواره شهدای خلبان استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از سرپل‌ذهاب، فتح‌الله حسینی امروز به‌ همراه جمعی از مسئولان ادارات شهرستان سرپل‌ذهاب با خانواده‌های معظم شهدا دیدار کرد.

حسینی در جریان دیدار با خانواده معزز شهدا اظهار داشت: درصدد هستیم با همکاری بنیاد شهید، یادواره شهدای خلبان استان کرمانشاه را برگزار کنیم.

وی با تاکید بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، ادامه داد: تلاش می‌کنیم این یادواره به‌مناسبت سالروز شهادت شهید شیرودی با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شود. 

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی استان کرمانشاه را دیار مردان و زنان ولایت‌مداری اعلام کرد که در دوران دفاع مقدس جانانه از میهن اسلامی دفاع کردند و در این راه، متحمل سختی‌های بسیاری شدند.

حسینی تقدیم هزاران شهید از این دیار را دلیل بر پایمردی و استقامت مردمان باصفا و متدین استان کرمانشاه دانست و به حضور همیشه در صحنه این مردم در عرصه‌های مختلف برای دفاع از انقلاب اسلامی اشاره کرد. شهدا، فرزندان آسمانی این آب و خاک هستند که با ایثارگری و ازخودگذشتگی، امنیت و آرامش را به‌ ما هدیه دادند.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در خانه ملت تاکید کرد: امروز زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، وظیفه هر ایرانی است و سبب می‌شود در مقابل هجمه‌های دشمن، از شجاعت و ولایت‌مداری شهدا درس بگیریم.

انتهای پیام/2700/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول