اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خرم‌آباد خبر داد

آغاز عملیات ساخت ترمینال مسافربری خرم‌آباد

شهردار خرم‌آباد گفت: عملیات ساخت ترمینال مسافربری این شهر در ضلع شمالی پارک نسترن محله اسدآبادی با زیربنای پنج هکتار برای 10 تعاونی مسافربری در هفته آینده آغاز می‌شود.

آغاز عملیات ساخت ترمینال مسافربری خرم‌آباد

هرمز نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: کل اعتبار برآورد شده برای این طرح حدود هفت و نیم میلیارد تومان است که ما با اعتبار اولیه 500 میلیون تومان عملیات ساخت را در هفته آینده شروع می‌کنیم.

وی مدت زمان ساخت برای این پروژه را در صورت تامین به موقع منابع مورد نیاز یک سال و نیم عنوان کرد و افزود: اگر منابع مورد نیاز در منابع اعتباری استانی و یا ویژه به موقع تامین نگردد، نمی‌توانم هیچ قول و وعده‌ای برای زمان بهره‌برداری از این پروژه به مردم بدهم، چرا که تمام بودجه و اعتبار سال گذشته شهرداری مرکز استان لرستان به یک و نیم میلیارد تومان هم نرسیده است.

وی افزود: با این تفاسیر عملا دست ما برای هرگونه کار عمرانی بسته شده و نمی‌توانیم مهمترین پروژه‌های عمرانی شهری را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهیم، مگر اینکه بودجه و اعتبار کافی برای هر کدام از این پروژه‌ها به صورت خاص تعریف شود.

شهردار خرم‌آباد با اشاره به اینکه تمام مراحل اخذ مجوزها و طرح توجیه اقتصادی این پروژه از جمله مصوبه شورای شهر آن گرفته شده است، افزود: بالاخره پس از سال‌ها کش و قوس و جا نمایی‌های متعدد در نقاط مختلف شهر قرار شد، این ترمینال، جنب ترمینال مسافربری درون استانی بروجرد واقع در زمین اتوبوسرانی سابق احداث شود و بنده تمام تلاش خودم را به کار می‌گیرم که در کوتاه ترین زمان ممکن آن را تحویل شهروندان هم استانی بدهم.

انتهای پیام/85003/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول