اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست پلیس راه گیلان خبر داد

ممنوعیت حمل مسافر با خودروی باربری در 13 نوروز

سرپرست پلیس راه گیلان از ممنوعیت هرگونه جابه‌جایی مسافر با وسایل نقلیه باربری در 13 نوروز خبر داد.

ممنوعیت حمل مسافر با خودروی باربری در 13 نوروز

مهیار رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با تبریک فرا رسیدن 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران با رای قاطع مردم کشور، اعمال محدودیت‌ها در روز 13 فروردین را تشریح کرد.

وی با تاکید بر ممنوعیت استفاده از خودروی باربری برای جابه‌جایی مسافر در 13 نوروز، عنوان کرد: حمل مسافر در قسمت بار خودروهای باربری بسیار خطرآفرین است و حوادث دلخراشی را رقم می‌زند.

این مسئول با تصریح بر اینکه مسافران خودروهای باربری مشمول بیمه خودرو نمی‌شوند، تصریح کرد: در صورت وقوع حادثه هزینه‌های سنگین مالی به‌عهده راننده متخلف خواهد بود.

سرپرست پلیس راه گیلان جریمه جابه‌جایی مسافر با خودروی باربری را 50 هزار تومان توسط پلیس راه ذکر کرد و یادآور شد: در صورت ادامه حرکت این خودروها مسافران پیاده می‌شوند.

رستگار با بیان اینکه برخورد با خودروهای باربری که اقدام به حمل مسافر کنند در دستور کار پلیس راه قرار دارد، خاطرنشان کرد: به دلیل نزدیک شدن به روز 13 فروردین و احتمال افزایش این تخلف در این روز با جدیت و بدون اغماض با رانندگان خودروهای باربری حامل مسافر برخورد می‌شود.

وی متذکر شد: پلیس راه گیلان در 13 فروردین با موتورسیکلت سوارانی که از تجهیزات ایمنی مانند کلاه استفاده نکنند و یا مرتکب تخلفات حادثه‌ساز شوند و آسایش مردم را بر هم زنند با جدیت و قاطعیت برخورد می‌کند.

سرپرست پلیس راه گیلان از مردم استان و مسافران خواست در 13 فروردین با توجه به حجم بسیار بالای تردد در این روز، با صبر و حوصله رانندگی کنند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: امیدواریم با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در 13 فروردین، روز طبیعت بدون حوادث جاده‌ای سپری شود.

انتهای پیام/2300/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول