اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت والیبال استان قم خبر داد

تلاش قم برای صعود به لیگ برتر والیبال کشور در سال 92

دبیر هیئت والیبال استان قم از تلاش جدی والیبال قم برای صعود به مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در سال جاری خبر داد.

تلاش قم برای صعود به لیگ برتر والیبال کشور در سال 92

سیدجواد حسینی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم گفت: با توجه به حجم زیاد برنامه‌های اجرایی در سال جدید، صعود به مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور یکی از مهم‌ترین اولویت‌های هیئت والیبال قم به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اولویت‌های هیئت والیبال استان قم در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی این است که بتوانیم در رده‌های سنی پایه نیز کارهای توسعه والیبال قم را سرعت بیشتری ببخشیم و روند خوبی که در پیشرفت والیبال قم ایجاد شده را به خوبی ادامه دهیم.

دبیر هیئت والیبال استان قم اضافه کرد: در سال جاری برگزاری مجدد مسابقات لیگ والیبال باشگاه‌های قم جزو برنامه‌های هیئت والیبال است و برای این منظور ابتدا چگونگی برگزاری لیگ را تدوین خواهیم کرد و سپس اطلاعات کامل آن را در اختیار باشگاه‌ها قرار می‌دهیم.

وی یادآور شد: در چند سال اخیر مسابقات لیگ والیبال قم به شکل خوب و مطلوبی برگزار شده و نتایج خوبی نیز به دنبال داشته است. تیم‌هایی که در دو سال اخیر در پیکارهای لیگ دسته اول بزرگسالان و لیگ دسته اول جوانان باشگاه‌های کشور به میدان رفتند، دستاورد برگزاری مسابقات لیگ والیبال باشگاه‌های قم است.

حسینی‌نژاد تصریح کرد: برگزاری مسابقات لیگ والیبال در سطح باشگاهی در قم با توجه به حضور تیم‌هایی از بخش‌های تابعه به واقع شکل یک لیگ معتبر را به خود گرفته و این مهم سبب شده تا استعدادهای زیادی را در این رشته شناسایی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما از برگزاری مسابقات لیگ همین است که ابتدا فرصتی برای بروز استعدادهای این رشته ورزشی فراهم شود و سپس بتوانیم توان تیم‌ها را در رقابت‌های لیگ محک بزنیم که خود این امر هم کمک زیادی به بروز توانمندی والیبالیست‌های استان قم است.

دبیر هیئت والیبال استان قم با اشاره به قهرمانی تیم جوانان سفیر قم در مسابقات لیگ دسته اول والیبال جوانان کشور در سال قبل، سال 92 را سال جهش والیبال قم به سوی پیشرفت دانست و اظهار داشت: برگزاری منظم رقابت‌های لیگ، شرکت در مسابقات قهرمانی کشور و حضور قوی و با برنامه در پیکارهای لیگ مردان و بانوان والیبال کشور از مهم‌ترین اولویت‌های ما است، ضمن اینکه در بخش آموزش نیروی انسانی والیبال قم نیز گام‌های موثری بر می‌داریم.

انتهای پیام/78002/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول