اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری قم خبر داد

توزیع رایگان زغال و هیزم در بوستان‌های قم همزمان با روز طبیعت

معاون خدمات شهری شهرداری قم از توزیع رایگان هیزم و زغال بین زائران به منظور جلوگیری از روشن کردن آتش در فضای سبز و آسیب رساندن به آن خبر داد.

توزیع رایگان زغال و هیزم در بوستان‌های قم همزمان با روز طبیعت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به آمادگی بوستان‌های سطح شهر در روز طبیعت برای پذیرایی از زائران و شهروندان اظهار داشت: بوستان‌های فدک، مهدی، لاله، ‌هاشمی، بنیادی، شهید رجایی، امام رضا، آخوندی، ریحانه، غدیر و علوی به طور ویژه آماده شده و در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در بوستان‌ها تسهیلات رفاهی مورد نیاز از قبیل سرویس بهداشتی، نماز خانه، آب شرب و... فراهم شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: تدابیر لازم در مورد تامین ایمنی بوستان‌ها از قبیل استقرار عوامل آتش‌نشانی در مبادی ورودی بوستان‌ها، کنترل موارد سد معبر و تخلفات شهری با محوریت ستاد پیشگیری و رفع تخلفات شهری صورت گرفته است.

وی با پیش‌بینی وجود زباله در بوستان‌ها در روز طبیعت گفت: به منظور کنترل بهتر پسماندهای شهری و جلوگیری از آلودگی محیط زیست بیش از 2 هزار کارتن پلاست و چند تن کیسه زباله برای توزیع بین شهروندان و مسافران در نظر گرفته شده است.

اصفهانیان مقدم تصریح کرد: از ابتدای نوروز تاکنون مجموعا 10 تن کارتن کیسه زباله بین زائران و مسافران و خودروها توزیع شده است.

وی همچنین از توزیع رایگان هیزم و زغال بین زائران به منظور جلوگیری از روشن کردن آتش در فضای سبز و آسیب رساندن به آن خبر داد و گفت: شهروندان برای دریافت زغال و هیزم می‌بایست به عوامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز مستقر در بوستان‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/2258/ق/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول