اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای تأمین نیازهای مناطق محروم انجام شد

اجرای 34 طرح کاروان سلامت هلال احمر خراسان شمالی

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: طی سال گذشته 34 طرح داوطلبی حمایتی و کاروان سلامت برای رفع نیازهای نیازمندان مناطق محروم انجام شد.

اجرای 34 طرح کاروان سلامت هلال احمر خراسان شمالی

محسن نیستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد ارزش ریالی کالاهای توزیع شده در بین نیازمندان مناطق محروم استان را یک هزار و 500 میلیون ریال عنوان کرد.

وی افزود: با اجرای این طرح 16 هزار و 832 نیازمند از این خدمات جمعیت هلال احمر استان بهره‌مند شدند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان شمالی همچنین میزان کمک‌های غیرنقدی داوطلبان و نیکوکاران در طرح‌ها و برنامه‌های هلال احمر استان در سال گذشته را افزون بر 6 میلیارد ریال برشمرد.

نیستانی ادامه داد: همچنین ارزش مبالغ نقدی اهدایی جمع‌آوری شده طی طرح‌ها و برنامه‌ها 5 میلیارد ریال بوده است.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تعداد بهره‌وران از اجرای طرح‌های مهرورزان، آسمانی، داوطلبان عاشورایی، داوطلبان کار و روستا، ارمغان مهر را 35 هزار نفر اعلام کرد.

وی یکی از مهم‌ترین اقدامات در راستای توسعه خانه‌های داوطلب را فعالیت 136 خانه داوطلب شهری و روستایی عنوان کرد و بیان داشت: بخش قابل توجهی از خانه‌های داوطلب شهری و روستایی طی سال گذشته در استان راه‌اندازی شده است که ارزش ریالی تجهیزات خریداری شده برای خانه‌های داوطلب هلال احمر استان دو میلیارد ریال بوده است.

نیستانی به احراز رتبه سوم کشوری در اجرای طرح‌های حمایتی نیازمندان این معاونت را برشمرد و گفت: این ارزیابی از سوی سازمان مرکزی در اواخر سال گذشته انجام شده است.

وی، میزان بهره‌گیری از خدمات داوطلبان هلال احمر استان را 119 هزار و 25 نفر ساعت عنوان کرد و افزود: این خدمات به صورت داوطلبانه بوده است.

نیستانی، ارائه تسهیلات درمان به مددجویان طی 30 فقره به ارزش 300 میلیون ریال، پرداخت هزینه دارو و درمان مددجویان 599 مورد به ارزش 600 میلیون ریال و همچنین ارزش ریالی پروژه مشترک حمایتی با سازمان‌های مردم نهاد برای نیازمندان و بیماران را 9 پروژه با بهره‌مندی چهار هزار و 633 نفر و ارزش ریالی 460 میلیون ریال اعلام کرد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین برای ساخت پایگاه‌های امداد جاده‌ای و فضاهای جمعیت هلال احمر استان با کاربری‌های مختلف 60 هکتار زمین در اختیار هلال احمر گذاشته شده است.

انتهای پیام/63002/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول