اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور توسعه و پیشگیری اداره کل بهزیستی استان مازندران خبر داد

خدمات‌رسانی مشاوره بهزیستی مازندران به 140 هزار نفر

معاون امور توسعه و پیشگیری اداره‌کل بهزیستی استان مازندران گفت: 140 هزار نفر از خدمات نوروزی مشاوره بهزیستی مازندران استفاده کردند.

خدمات‌رسانی مشاوره بهزیستی مازندران به 140 هزار نفر

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، رمضانعلی گلچوبی در بازدید از طرح همیاران سلامت بهزیستی سوادکوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه اظهار داشت: هدف از حضور بهزیستی در سطح محورهای مازندران آماده‌سازی مردم برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و معلولیت‌ها است.

معاون امور توسعه و پیشگیری اداره‌کل بهزیستی استان مازندران به حجم بالای مسافران و سفرهای نوروزی به استان مازندران اشاره کرد و گفت: 13 درصد تصادفات جاده‌ای منجر به معلولیت و آسیب نخاعی می‌شود.

وی با بیان اینکه 45 درصد از افراد دارای ضایعه نخاعی مازندران در تصادفات جاده‌ای به این معلولیت دچار شده‌اند، یادآور شد: هر ساله بر افراد دارای ضایعه نخاعی بر اثر تصادفات جاده‌ای افزوده می‌شود.

گلچوبی خاطرنشان کرد: با بروز تصادفات جاده‌ای شاهد افزایش زنان سرپرست و افراد تحت پوشش بهزیستی هستیم.

وی، راه‌اندازی طرح همیاران سلامت بهزیستی را ارتقای بهداشت روانی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و معلولیت‌ها ذکر کرد و بیان داشت: شش چادر طرح همیاران بهزیستی در شهرستان‌های تنکابن، چالوس، نوشهر، آمل، گلوگاه و سوادکوه با حضور مشاوران آموزش‌دیده مستقر هستند.

معاون امور توسعه و پیشگیری اداره‌کل بهزیستی استان مازندران در پایان با اشاره به اینکه 140 هزار نفر در ایام نوروز از خدمات مشاوره‌ای طرح همیاران سلامت استفاده کرده‌اند، ابراز داشت: طرح همیاران سلامت بهزیستی تا پایان تعطیلات نوروزی به ارائه خدمات می‌پردازند.

 انتهای پیام/86004/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول