اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر سرعین:

طرح جامع سرعین قابلیت اجرایی ندارد

عضو شورای اسلامی شهر سرعین گفت: طرح جامع سرعین در مقطع کنونی قابلیت اجرایی ندارد.

طرح جامع سرعین قابلیت اجرایی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج لطفی عصر امروز در جلسه شورای شهر سرعین اظهار داشت: وجود معضلات، مشکلات و گرفتاری‌های اهالی سرعین و سرمایه‌گذاران در این شهر از وجود طرح جامع ناشی می‌شود، چراکه طرح جامع منطبق بر واقعیت‌ها نیست.

وی ادامه داد: این طرح در حقیقت طرح رویایی است که قابلیت اجرایی ندارد و عملاً شهرداری قفل شده است.

عضو شورای شهر سرعین خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور مشاوران طرح تفصیلی عقد قرارداد شده سرعین از حالت رکود و بلاتکلیفی نجات یابد تا شرمنده شهروندان سرعین نباشیم.

این مسئول در مورد مشکلات طرح جامع اضافه کرد: مشکلاتی از قبیل کسری متراژ، کاربری‌های مغایر، تشکیل نشدن یا دیر تشکیل شدن جلسات کمیته فنی ماده پنج و عدم وجود اسناد رسمی برای بسیاری از املاک سرعین و ناهماهنگی در عرض کمربندی 35 یا 45 متری، تعهدات شهرداری در قبال مردم در مورد زمین‌های در طرح قرار گرفته که سالیان سال است شورای شهر از انجام تعهدات خود قاصر بوده و شرمنده شهروندان است.

لطفی بیان کرد: شهروندان ما بسیار نجیب و فداکار هستند که زمین‌های میلیاردی و میلیونی خود را رایگان و یا با کمترین امتیاز در اختیار شهرداری قرار می‌دهند تا توسعه و پیشرفت این شهر برای آیندگان رقم بخورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عضو شورای شهر سرعین یادآور شد: از آن جایی که زمان اتمام پروژه طرح تفصیلی 15 ماه است باید الگوها و مدل‌های ساخت و ساز واحدهای مسکونی، برج‌ها، آپارتمان‌ها، هتل‌ها،‌ مراکز تجاری و تفریحی مشخص شود تا پاسخگوی مطالبات مردم باشد.

لطفی ادامه داد:‌ حل و فصل مشکلات شهروندان سرعین تکاپو و تلاش اصلی شورای اسلامی شهر و شهرداری است.

انتهای پیام/62003/ذ20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول