اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای نوروز تاکنون صورت گرفت

برقراری بیش از 9800 تماس با سامانه 137 شهرداری قم

مدیر مرکز سامانه 137 امور مشترکین شهرداری قم از ثبت 9 هزار و 877 تماس شهروندان و زائران در طول ایام نوروز با این سامانه خبر داد.

برقراری بیش از 9800 تماس با سامانه 137 شهرداری قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم و به نقل از ستاد خبری شهرداری قم، علی‌اکبر رحیمی با اشاره به وضعیت خدمات‌رسانی سامانه 137 شهرداری قم به مسافران و زائران در ایام نوروز اظهار داشت: این سامانه همانند روزهای عادی سال در ایام نوروز پاسخگوی همشهریان گرامی بود.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، سامانه 137 به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و رفع مشکلات شهری بود و نسبت به رفع مشکلات شهری مردم و راهنمایی زائران و مسافران اقدام ‌کرد.

مدیر مرکز سامانه 137 امور مشترکین شهرداری قم ابراز داشت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی شهرداری تاکنون 9 هزار و 877 تماس تلفنی با سامانه 137 برقرار شده که از این تعداد 8 هزار و 675 مورد مربوط به راهنمایی و اطلاع‌رسانی به زائران بوده است.

رحیمی عنوان کرد: این سامانه در ایام نوروز در سه شیفت کاری به مسافران و شهروندان ارائه خدمت کرده است.

وی در پایان یادآور شد: با راهنمایی زائران از طریق این سامانه گام مؤثری در راستای کاهش ترافیک درون‌شهری برداشته شده است.

انتهای پیام/2258/ذ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول