به گزارش خبرگزاری فارس از قم و به نقل از ستاد خبری شهرداری قم، علیاکبر رحیمی با اشاره به وضعیت خدماترسانی سامانه 137 شهرداری قم به مسافران و زائران در ایام نوروز اظهار داشت: این سامانه همانند روزهای عادی سال در ایام نوروز پاسخگوی همشهریان گرامی بود.
وی تصریح کرد: با برنامهریزی صورت گرفته، سامانه 137 به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و رفع مشکلات شهری بود و نسبت به رفع مشکلات شهری مردم و راهنمایی زائران و مسافران اقدام کرد.
مدیر مرکز سامانه 137 امور مشترکین شهرداری قم ابراز داشت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی شهرداری تاکنون 9 هزار و 877 تماس تلفنی با سامانه 137 برقرار شده که از این تعداد 8 هزار و 675 مورد مربوط به راهنمایی و اطلاعرسانی به زائران بوده است.
رحیمی عنوان کرد: این سامانه در ایام نوروز در سه شیفت کاری به مسافران و شهروندان ارائه خدمت کرده است.
وی در پایان یادآور شد: با راهنمایی زائران از طریق این سامانه گام مؤثری در راستای کاهش ترافیک درونشهری برداشته شده است.
انتهای پیام/2258/ذ/چ3000